Acupuncture dr Isfahan

لیست بهترین پزشکان و متخصص طب سوزنی اصفهان

خدماتی که طب سوزنی در اصفهان می تواند به شما ارائه بدهد شامل افزایش قد، تسکین درد و درمان مشکلات مختلف بدن، کاشت نخ، امبدینگ و درمان انواع دردها می باشد که لیست پزشکان طب سوزنی اصفهان را در این صفحه مشاهده می کنید.

متخصص طب سوزنی در اصفهان با تخصص و تجربه بالا در ارائه خدمات طب سوزنی در اصفهان فعالیت می‌کند. درمانی طبیعی و غیرتهاجمی برای بهبود و تسکین درد، استرس و اختلالات جسمی و روانی را ارائه می‌دهد. برای رزرو وقت و کسب اطلاعات بیشتر با مطب دکتر علی اعتمادی تماس بگیرید.

متخصص طب سوزنی اصفهان
دکتر علی اعتمادی متخصص طب سوزنی اصفهان

طب سوزنی خوبه؟

خیلیا میپرسن طب سوزنی جواب میده ؟ میتونم بگم در اکثر مواقع برای سلامتی شما معجزه میکنه؟ با استفاده از طب سوزنی ما، به راحتی و بدون هیچ عوارض جانبی، درمانی طبیعی و موثر را تجربه کنید. فراموش نکنید، روش امبدینگ یا کات اگر پیش متخصص مثل دکتر علی اعتمادی انجام بدید سوزن می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. به مرکز ما مراجعه کنید و به خودتان اجازه دهید از طب سوزنی خوبی که تا به حال ندیده‌اید، بهره‌برداری کنید. ما همیشه در تلاش برای بهترین نتیجه و سلامتی شماهستیم.

طب سوزنی درمانی مناسب برای بسیاری از بیماری‌ها است که شامل دردهای مفصلی، دردهای عضلانی، دردهای ستون فقرات، بیماری‌های دستگاه گوارش، بیماری‌های قلبی، بیماری‌های روانی، بیماری‌های زنان، بیماری‌های تنفسی و بیماری‌های پوستی می‌شود.

درمان با استفاده از سوزن‌های بسیار نازک و ضرباتی نرم، به بدن کمک می‌کند تا انرژی‌های طبیعی خود را بهبود بخشد و بدون استفاده از داروهای شیمیایی، به درمان بسیاری از بیماری‌ها کمک می‌کند.

از مزایای درمان با سوزن‌های طب سوزنی می‌توان به کاهش درد، بهبود عملکرد گوارش، کاهش تنش و اضطراب، بهبود خواب و کاهش افسردگی اشاره کرد. همچنین، طب سوزنی درمانی بسیار ایمن و بدون عوارض جانبی است.

در نهایت، برای افرادی که به دنبال یک روش درمانی طبیعی، غیرمهاجر و کم هزینه هستند، طب سوزنی  یک گزینه خوب است. این روش درمانی در ایران بسیار معروف است و در بسیاری از شهرهای ایران قابل دسترس است. با این حال، قبل از استفاده از این روش درمانی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

نوبت دهی طب سوزنی در اصفهان

– آیا به دنبال تجربه یک درمان طب سوزنی در اصفهان هستید؟ ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم!
– طب سوزنی یک روش درمانی سنتی چینی است که با استفاده از سوزن‌های بسیار نازک در نقاط مختلف بدن، به بهبودی علائم بیماری‌ها کمک می‌کند.
– برای دریافت نوبت و تخفیف ویژه سایت جهت درمان با طب سوزنی اصفهان با ما تماس بگیرید.
– ارائه خدمات طب سوزنی با توجه به اصول بهداشتی و استانداردهای بالا انجام می‌شود.
– تجربه‌ و  تمامی فواید و عوارض جانبی و دلایل درمان طب سوزنی را به شما راهنمایی می‌کنیم.

نوبت دهی طب سوزنی در اصفهان به صورت آنلاین یا حضوری انجام می‌شود. برخی از مراکز طب سوزنی در اصفهان از سیستم نوبت دهی آنلاین استفاده می‌کنند که به مراجعان این امکان را می‌دهد تا با ورود به وبسایت یا اپلیکیشن مربوطه، نوبت خود را انتخاب و تعیین کنند. این روش ساده و موثری است که به مراجعان امکان مدیریت بهتر زمان خود را می‌دهد و از مشکلات نوبت دهی تلفنی و انتظار در مطب‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین، امکاناتی مانند اطلاع رسانی از لغو یا تغییر نوبت و هماهنگی با متخصصان طب سوزنی نیز در این سیستم وجود دارد که به مراجعان اطمینان و راحتی بیشتری می‌بخشد.

طب سوزنی یکی از روش‌های درمانی سنتی چینی و بدون دارو و عارضه مورد توجه قرار گرفته است که برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در شهر اصفهان نیز از این روش برای درمان بعضی از بیماری‌ها استفاده می‌شود. در این روش با استفاده از سوزن‌های بسیار نازک و باریک در بخش‌های خاصی از بدن، با هدف تنظیم جریان خون و انرژی بدن، درمان انجام می‌شود. با توجه به اینکه این روش درمانی در برابر بعضی از بیماری‌ها موثر بوده است، مورد توجه مردم قرار گرفته است.

تاریخچه طب سوزنی در اصفهان به دوره صفویه (سده 11 تا 18 میلادی) بازمی‌گردد. در این دوره، پزشکان اصفهانی به دلیل دسترسی به مواد اولیه پزشکی و همچنین تاثیر دین و فلسفه در پزشکی، این روش درمانی را توسعه دادند. امروزه، طب سوزنی در اصفهان به عنوان یکی از روش‌های درمانی مورد توجه قرار گرفته و تعداد بسیاری از مراکز درمانی و کلینیک‌های طب سوزنی در این شهر وجود دارند.

لیست بهترین پزشکان

کلینیک دکتر علی اعتمادی یکی از پزشکان طب سوزنی اصفهان
دارای مدرک طب سوزنی از دانشگاه CBIATC چین دارای 12 سال سابقه

ارائه خدمات طب سوزنی به بیماران از جمله:
• درمان کبد چرب با طب سوزنی

• افزایش قد نوجوانان باطب سوزنی

• درمان میگرن و سردرد

• درمان کیست تخمدان

• ناراحتی گوارشی و رفلاکس
• آرامش اعصاب و درمان افسردگی و اضطراب
• لاغری موضعی و کلی بدن
• درمان کمر درد
• جوانسازی و زیبایی
• لیفت صورت و بدن
• گونه گذاری
• بالا بردن پلک به روش طب سوزنی

• جوانسازی پوست و بدن با روش نوین اگزوزم تراپی برای اولین بار در اصفهان

روزهای نوبت دهی: شنبه ها و سه شنبه ها عصر از ساعت 16 الی 20 شب

دوشنبه ها و چهارشنبه ها صبح از ساعت 9 الی 12 ظهر

اصفهان، خیابان آمادگاه، مجتمع آژند، بلوکB، طبقه اول، واحد 108

شماره تماس: 03132240920

مشاوره و نوبت دهی: 09926258209

درصورتی که به دنبال روشی طبیعی و بدون عوارض جانبی برای بهبود سلامتی خود هستید، بهترین گزینه برای شما طب سوزنی است. دکتر علی اعتمادی متخصص طب سوزنی اصفهان با ارائه خدمات حرفه ای و با بهره گیری از تجربه و دانش بروز، به شما کمک می کند تا به خوبی بیماری خود رو درمان کنید
با مراجعه به مطب دکتر اعتمادی طب سوزنی اصفهان، و با دریافت تخفیف ویژه سایت بهترین تجربه طب سوزنی خواهید داشت.

دکتر علی اعتمادی، متخصص طب سوزنی است و دارای مدرک بین المللی طب سوزنی از کشور چین می باشد. با بازخوردهای مثبت فراوان در حوزه درمان، دکتر اعتمادی توانسته است به یکی از بهترین پزشکان طب سوزنی تبدیل شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاوره و قیمت طب سوزنی در اصفهان و دریافت مشاوره رایگان با این شماره 098926258209 تماس حاصل فرمایید.

دکتر محمد برجیس

دکتر محمد برجیس از پزشکان طب سوزنی اصفهان

رییس انجمن طب سوزنی استان اصفهان

دکترای حرفه ای پزشکی

دکترای حرفه ای طب سوزنی از دانشگاه طب سنتی پکن کشور چین

آدرس: اصفهان خیابان شمس آبادی، جنب بیمارستان سینا، بن بست شهریار (شماره 33)، ساختمان مجید، واحد 37

شماره تماس مطب دکتر برجیس: 03132240938

دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی

دکتر بحرینی از پزشکان طب سوزنی اصفهان

دکترای طب سوزنی از دانشگاه bucm پکن،چین
انجام کاپینگ گرم و سرد، گواشا، موکسی باسشن، ماساژ
جوانسازی با طب سوزنی

رفع چین و چروک صورت با طب سوزنی
لاغری با طب سوزنی و کاشت نخ با امبدینگ
درمان انواع بیماری ها با طب سوزنی، مانند : مشکلات بانوان، دردهای مفاصل، کمر درد و سیاتیک، مشکلات ریزش مو، آلرژی، بیماری‌های معده، گردن درد، بیماری‌های اعصاب و روان، پارکینسون
درمان انواع میگرن و سردردها

آدرس مطب دکتر بحرینی :اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، روبروی شرکت زمزم، مجتمع پارسیان، طبقه همکف

شماره تماس: 03136266119

دکتر محمدصادق شفیعیون

دارای مدرک طب سوزنی مقدماتی و پیشرفته از کشور چین

اصفهان-خيابان هشت بهشت شرقي-چهارراه حمزه اصفهاني-ساختمان هفت آسمان-طبقه4-واحد2
03132680862

دکتر اردشیر عامری

متخصص طب سوزنی اصفهان

آدرس: اصفهان، خیابان شمس آبادی، کوچه شهریار(جنب بیمارستان سینا)، ساختمان مجید، واحد ۱۴و۱۵

تلفن:
کلینیک: ۳۲۲۴۰۹۳۸
مطب: ۳۲۲۴۰۹۴۶(۰۳۱)

خدمات

روش کلینیک تخصصی دکتر اردشیر عامری می تواند برای در مان بیماری های دیگری نیز استفاده شود از جمله :
• معالجه سیاتیک
• معالجه درد کمر
• معالجه درد گردن
• درمان فشارخون بالا
• معالجه ناباروری زنان
• رفع مشکلات جنسی
• معالجه بیماران دیابتی
• معالجه زانو درد
• درمان کبد چرب
• رفع اختلالات هورمونی و تخمدان در خانم ها

دکتر منصور ایزدی

دکتر ایزدی از پزشکان طب سوزنی اصفهان

متخصص طب سوزنی پیشرفته

عضو اصلی انجمن علمی طب سوزنی ایران و چین
۱۵ سال تحصیلات پزشکی و تخصصی در طب روز و طب سوزنی پیشرفته در کشور چین کامل ترین و علمی ترین تحقیقات طب سوزنی پیشرفته در استان اصفهان

اصفهان،خیابان حکیم نظامی،چهارراه شریعتی،ابتدای محتشم کاشانی،جنب ام آر آی،ساختمان النا

03136285001

دکتر خانم طب سوزنی در اصفهان

دکتر هاجر کریمیان از پزشکان طب سوزنی اصفهان

طب فیزیکی، طب سوزنی و توان بخشی

اصفهان ، خیابان بزرگمهر چهارراه هشت بهشت نبش پارکینگ طبقاتی ساختمان پاسارگاد طبقه دوم
۰۹۰۲-۴۲۳-۳۸۳۸

دکتر فهمیه محزونی

اصفهان، شیخ صدوق شمالی، رو به روی بانک تجارت، مجتمع سرو، طبقه 3

03136630365

با مراجعه به صفحات شخصی دکتر طب سوزنی در اصفهان می توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید.

طب سوزنی در اصفهان کجاست؟

بهترین مرکز طب سوزنی در اصفهان خیابان آمادگاه مجتمع آژند، طبقه بلوک B ، مطب دکتر علی اعتمادی می باشد.

متخصص طب سوزنی اصفهان با تجربه و مهارت بالا در ارائه خدمات به مراجعین خود می باشد. این متخصص با استفاده از تکنیک های مختلف طب سوزنی، درمانی امن و غیرممتنع برای بیماران ارائه می دهد.

طب سوزنی یک روش درمانی است که با استفاده از سوزن‌های بسیار نازک به نقاط خاصی در بدن انسان فشار داده می‌شود. این تکنیک از درمان‌های سنتی چینی برگرفته شده است و در سال‌های اخیر در بسیاری از کشورها شهرت و محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
در اصفهان نیز مراکز زیادی برای درمان با طب سوزنی وجود دارد. برای پیدا کردن مرکز مناسب برای درمان با طب سوزنی در اصفهان می‌توانید از راهنمایی مردم محلی و یا سرچ اینترنت استفاده کنید.

اگر قصد دارید درمانی با طب سوزنی دریافت کنید، حتماً باید به متخصصین و کارشناسان مجرب در این زمینه مراجعه کنید. آن‌ها با استفاده از دانش و تجربه خود می‌توانند نقاط مناسب برای فروکش کردن درد و بهبود وضعیت شما را تشخیص دهند.

طب سوزنی درمانی اثربخش و بدون عوارض جانبی است و می‌تواند در درمان بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات سلامتی موثر باشد. در اصفهان، به عنوان یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی ایران، امکانات درمانی با طب سوزنی به خوبی در دسترس است و می‌توانید به راحتی به مراکزی برای درمان مراجعه کنید.

کلینیک طب سوزنی اصفهان

اصفهان از شهرهای معروف در ایران است که تاریخچه طولانی در طب سوزنی دارد. این شهر میزبان بسیاری از مراکز و مطب‌های طب سوزنی با تجربه و متخصص است. یکی از بهترین مراکز طب سوزنی در اصفهان، مرکز طب سوزنی دکتر علی اعتمادی است. دکتر علی اعتمادی یکی از متخصصین برجسته در طب سوزنی در ایران است و تجربه‌ی فراوانی در این حوزه دارد. او در مرکز خود در اصفهان به بیماران با مشکلات مختلفی مانند دردهای عضلانی و استخوانی، مشکلات قد، لاغری، مشکلات گوارشی و سیستم ادراری و بیماری‌های مزمن مانند روماتیسم و آرتریت کمک می‌کند.

متخصص طب سوزنی اصفهان با توجه به نیاز و وضعیت هر بیمار، برنامه درمانی خاصی را برای آنها تنظیم می کند. این برنامه ها ممکن است شامل جلسات مکرر طب سوزنی باشد و در طول زمان بهبودی در وضعیت بیمار را به ارمغان می آورد.

متخصص طب سوزنی اصفهان با توجه به تخصص خود در این زمینه، بهترین روش ها و تکنیک های درمانی را برای بیماران انتخاب می کند. این متخصص با بهره گیری از دانش و تجربه خود، درمانی اثربخش و ایمن را به بیماران خود ارائه می دهد.

1 دیدگاه دربارهٔ «لیست بهترین پزشکان و متخصص طب سوزنی اصفهان»