تعداد جلسات طب سوزنی

چند جلسه برای درمان با طب سوزنی مورد نیاز است؟

تعداد جلسات طب سوزنی جهت درمان کامل با توجه به نوع بیماری و میزان پیشرفت آن متفاوت بوده و توسط پزشک متخصص معین می گردد.

آگاهی از تعدادجلسات، طول مدت زمان هر جلسه و فاصله بین جلسات اهمیت زیادی دارد. مسلما نوع بیماری،سیستم بدن، جهت بهبود بیماری نقش زیادی دارد. مثلا در فردی که با کمر درد یا دیابت مراجعه می کند تنها با یک جلسه، درد بیمار بطور کامل برطرف می‌شود، البته برای یک جلسه کات رو پیشنهاد میکنیم ولی در فردی که با گردن درد یا جهت لاغری با طب سوزنی مراجعه می‌کند، علیرغم بهبود چشمگیر در اولین جلسه، نیازمند جلسات درمانی بیشتر است یا جهت درمان کبد چرب با طب سونزی حداقل بین 10 الی 15 جلسه بصورت منظم باید طب سوزنی انجام شود.

فواید طب سوزنی

• عدم عوارض جانبی این روش درمانی می باشد.
  • عدم مصرف داروهای شیمیایی
  • کمترین زمان بازدهی
  • هزینه و قیمت مناسب
  • عدم درد زیاد
  • درمان اکثر بیماری ها خصوصا لاغری، درمان فیبروز و کبدچرب، گردن درد، مشکلات اعصاب و روان

تعداد جلسات در طب سوزنی فرآیندی است که باید بر اساس شرایط بیمار و همچنین بررسی بهترین متخصص طب سوزنی انجام شود. علاوه بر تعداد جلسات طب سوزنی معمولاً جلسه اول درمان که با معاینه و مشاوره همراه می باشد حدود 1 ساعت زمان می برد. بعد از آن معمولاً هر جلسه نیاز به 20 – 30 دقیقه در فضای استریل و آرام بخش می باشد. اما به طور کلی می‌توان گفت که تعداد جلسات از 7 الی 10 جلسه می باشد. که باز بستگی به شدت و شرایط بیمار و بیماری دارد.

تعداد جلسات طب سوزنی برای لاغری

امروزه لاغری شکم با طب سوزنی کاملا به اثبات رسیده و بیماران نتایج خیلی خوبی رو از این روش کسب کردند. و به عنوان یک روش موثر برای لاغری و توسط متخصص طب سوزنی در اصفهان بدون کمترین عوارض و بر خلاف از دستگاه های لاغری که با عوارض همراه است طب سوزنی روشی بسیار موثر و نتیجه بخش فوق العاده ای برای افراد به همراه داشته است. البته رژیم مناسب، عدم استرس، و ورزش های مناسب حتما باید در کنار طب سوزنی انجام شود

معمولا برای جلسات لاغری با طب سوزنی بین 10 الی 12 جلسه رو برای مراجعه کنندگان عزیز در نظر میگیریم که نتیجه قابل قبولی رو بهمراه دارد.

توصیه میکنیم افراد برای کسب نتیجه مطلوب از طب سوزنی برای لاغری پهلو‌ها و شکم، هفته‌ای دو جلسه و به مدت ۱۲ جلسه درمان را انجام دهند. این تعداد جلسات با کاشت نخ و امبدینگ به جلسات کمتر کاهش پیدا میکند .

ویدیو توضیحات دکتر علی اعتمادی در خصصوص تعداد جلسات طب سوزنی