درمان زود انزالی با طب سوزنی

درمان زود انزالی با طب سوزنی

زودانزالی یکی از شایع ترین مشکلات بین مردان است و درمان زود انزالی با روش‌های مختلف طب سنتی از جمله طب سوزنی انجام می شود.

آیا تمایل به درمان زودانزالی خود بدون استفاده از دارو های شیمیایی را دارید؟ انزال زودرس که یک بیماری شایع اختلال عملکرد جنسی در مردان بالغ است، امروزه مشکلی است که گریبان گیر بسیاری از مردان شده و زندگی عاطفی آنان را به خطر انداخته است. حدود 20 تا 30 درصد مردان در جهان ازین اختلال رنج می‌برند.

انزال به معنای خارج و آزاد شدن مایع منی در نتیجه ی تحریک و رسیدن به اوج لذت جنسی است. چنین عارضه ای در مردان در سن 18 تا 50 سالگی شایع است به طوری که حدود یک دقیقه تا بعد از تحریک شدن فرد به انزال می‌رسد. زودانزالی اثرات زیادی از جمله استرس روانی، افسردگی و…را به دنبال دارد و کیفیت زندگی بیمار را تغییر می‌دهد.

روش های مختلفی برای درمان زود انزالی در طب سنتی وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به رژیم غذایی کنترل شده، بادکش، طب فشاری، طب سوزنی و… ا‌شاره کرد.

انواع طب سوزنی شامل طب سوزنی سنتی چینی (‌TCM)، طب سوزنی الکتریکی، طب سوزنی پنج عنصری، روش درمانی سوزنی گوش، روش سوزنی پوست سر، طب فشاری، طب سوزنی پزشگی، طب سوزنی اجتماعی می شود.

طب سوزنی ناحیه تناسلی

طب سوزنی ، به واسطه سوزن هایی که در اطراف ناف و زیر شکم (ناحیه تناسلی) فرو رفته مسیرهای بلاک شده انرژی در بدن باز گشایی می شوند و در درمان افزایش میل جنسی در مردان و زنان و تقویت عملکرد جنسی شامل تقویت نعوذ، تاخیز در انزال و توانایی ارگاسم تاثیر بسزایی دارد و افزایش جریان خون در آلت تناسلی بیشتر می شود تا نعوظ بهبود یابد.

کاشت سوزن در مجاورت ناحیه تناسلی سبب تقویت گردش خون در این نواحی شده و به این طریق توانایی نعوذ را تقویت کند. . و به انرژی در بدن اجازه داده می شود که دوباره در بدن به صورت طبیعی جریان داشته باشد.

طب سوزنی ناحیه تناسلی

طب سوزنی روشی برای درمان انزال زودرس

از طب سوزنی به طور گسترده برای درمان زود انزالی در کشور های مختلف از جمله چین استفاده می شود. آزمایش های بالینی نشان از این دارند که طب سوزنی می‌تواند تاخیر انزال را طولانی تر کند.

محققان با پژوهش های فراوان به این نتیجه رسیده اند که بدن انسان دارای کانال هایی است که در صورت ایجاد درد در بدن این کانالها بسته می شنوند و طب سوزنی و استفاده از سوزن های نازکِ مخصوص باعث کاهش این درد ها و باز شدن کانال ها می شوند.

در درمان زود انزالی با طب سوزنی با تشخیص نواحی معروف بدن در این طب، گذرگاه های انرژی بدن شناخته شده و باعث جاری شدن انرژی حیات می گردد.

در درمان زود انزالی با طب سوزنی چه تغییراتی در بدن ایجاد می شود؟

طب سوزنی با تغییرات میزان ترشح هورمون‌های مردانه، کاهش یا افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی و درنتیجه ی آن انجام فرایند اکسیژن رسانی باعث کنترل انزال می‌شود.

همچنین این طب، جریان انرژی در این ناحیه را افزایش می‌دهد و آرامش را با مکانیسم های مختلف در بدن ایجاد می‌کند.

فشار های روحی و روانی عاملی برای ایجاد زودانزالی

یکی از مشکلاتی که سبب ایجاد زودانزالی در آقایان می‌شود، فشار های روحی و روانی است که ناشی از افسردگی، استرس، نگرانی زود به انزال رسیدن، مشکلات عاطفی و… است.

طب سوزنی با راه اندازی جریان انرژی در بدن باعث تحریک اندورفین ها می‌شود.اندروفین ماده شیمیایی است که در مغز تولید می‌شود و برای آرامش روح بسیار لازم است.

در نتیجه بدست آوردن آرامش روحی و رفع افسردگی، یکی از عوامل شایع زودانزالی نیز از بین خواهد رفت.

همچنین درمان استرس که عاملی است که تخریب کننده سلامتی جسمی و روحی انسان است نیز با طب سوزنی امکان پذیر است.

به این صورت که طب سوزنی با تغییر  HRV یعنی تغییر پذیری و تنوع ضربان قلب بر استرس غلبه می‌کند و درمان زودانزالی صورت می‌گیرد.

مطالعه کنید: طب سوزنی چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

آیا طب سوزنی برای درمان زود انزالی مفیده؟

طی مطالعات پایه و بالینی چهانی و تجربه بیماران دکتر اعتمادی بسیار موثر بوده و به طور گسترده در درمان PE استفاده می شود. بر اساس تئوری TCM، طب سوزنی می تواند با تنظیم تعادل و افزایش گردش خون، تاخیر انزال را افزایش دهد.

و برای درمان انزال زودرس بی‌خطر و مؤثر بوده و زمان تأخیر انزال داخل واژینال را طولانی‌تر می‌کند، که به طور قابل توجهی رضایت کلی بیمار و احتمالاً زوجین را بهبود می‌بخشد. بنابراین رابطه جنسی موفق‌تری را تجربه میکنید.

کدام درمان برای انزال زودرس بهتر است؟

گاهی اوقات از قرص، پمادها، ژل ها و اسپری هایی که حاوی یک عامل بی حس کننده هستند مانند: بنزوکائین، لیدوکائین یا پریلوکائین – برای درمان زود انزالی استفاده می شود. آنها 10 تا 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی روی آلت تناسلی قرار می گیرند تا حس را کاهش دهند و به تاخیر در انزال کمک کنند. که بدون نسخه از داروخانه ها قابل دریافت هستند.

آیا ویاگرا می تواند انزال را به تاخیر بیندازد؟

انزال زودرس دلایل مختلفی دارد، مانند اضطراب عملکرد، افزایش حساسیت و افزایش سطح استرس. با این حال، عدم جریان خون به آلت تناسلی باعث نمی شود که شما خیلی سریع به ارگاسم برسید، بنابراین ویاگرا درمان موقتی برای انزال زودرس است. و خب عوارض جدی برای بدن دارد. سعی کنید بدون دارو مثل طب سوزنی و امبدینگ پیش دکتر اعتمادی بهترین متخصص طب سوزنی این مشکل اختلال نعوظ رو حل کنید.

روش های حرارت درمانی مفید در طب سوزنی

(طب سوزنی پنج عنصری)

موکسا تراپی، یکی از روش های حرارت درمانی در طب سوزنی است که با گرم کردن نقاط خاص ناحیه زیر شکم می‌تواند برای درمان زودانزالی مفید باشد.

در این روش که از برگ های خشک شده ی گیاه برنجاسف استفاده می شود، برگ های گیاه را روی سوزن می‌گذارند و بعد گیاه را می‌سوزانند.

این فرایند باعث بهبود کانال های انرژی بدن می‌شود.

در موکسا تراپی علاوه بر درمان زودانزالی می‌توان از آن برای تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش رطوبت بدن و سرد مزاجی، کاهش خون ریزی و درد قاعدگی و…. استفاده کرد.

تحقیقات نشان داده این نوع از طب سوزنیِ حرارت درمانی در برخی نقاط بدن باعث افزایش گلبول های سفید شده است.

طب سوزنی الکتریکی

در طب سوزنی الکتریکی برخلاف طب سوزنی سنتی که برای هر ناحیه از یک سوزن استفاده می شود،جریان الکتریکی ملایم در سوزن ها ایجاد واز دو سوزن استفاده می‌شود.

درمان زودانزالی با طب سوزنی چقدر طول می‌کشد؟

طب سوزنی یک فرایند درمانی است با پروسه نسبتا طولانی.

مدت زمان درمان زود انزالی از طریق طب سوزنی در هر فرد نسبت به فرد دیگر متفاوت است و با توجه به متابولیسم بدن، فرایند درمان می‌تواند سریع یا کند باشد.

اگر درکنار طب سوزنی از موارد دیگر درمانی همچون دارو ها و… استفاده کنید و طب سوزنی مکملی باشد در کنار آنها، ممکن است سبب تسریع فرایند درمان شود.

هزینه های درمان زودانزالی با طب سوزنی چقدر است؟

هزینه های این روش درمانی نسبت به سایر روش ها ناچیز است اما با توجه به تعداد جلسات طب سوزنی مورد نیاز برای مراجعه، تعداد سوزن های مورد استفاده در هر جلسه و… برای هر فرد متفاوت است.

به شما پیشنهاد می‌شود قبل از شروع دوره حتما از هزینه های آن آگاهی پیدا کنید.

جهت مشاوره درمان زود انزالی میتوانید با مطب دکتر علی اعتمادی متخصص طب سوزنی اصفهان  09926258209 تماس بگیرید

جمع بندی

انزال زودرس یکی از اختلالات شایع جنسی در مردان و دامن گیر بسیاری از آن‌ها است و اثرات روحی و روانی زیادی را بر روی زوجین دارد و می‌تواند باعث کاهش کیفیت زندگی و روابط زناشویی شود.

از جمله روش‌های درمانی این بیماری طب سوزنی است که بدون داشتن عوارض جانبی بسته به تشخیص متخصص یکی از انواع روش‌های این طب، با هزینه ای کمتر از سایر روش های درمانی انجام می شود.

با انجام طب سوزنی انرژی بدنی فرد به تعادل می رسد و در نتیجه آن سلامت فرد حاصل می شود و درمان زود انزالی انجام می شود.

درمان زودانزالی می‌تواند باعث بهبود روابط زناشویی و لذت بخش تر شدن زندگی مشترک برای زوجین بشود و عدم درمان آن حتی در مواردی ممکن است باعث فروپاشی زندگی زوجین شود پس این بیماری را بی اهمیت ندانید و اگر درچار آن هستید برای رفع آن اقدام نماِئید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت