لاغری با طب سوزنی

رونق چشم گیر طب سوزنی برای لاغری

تا به حال شده است که وقتی به سراغ کمد لباس‌هایتان می‌روید با دیدن بعضی از لباس‌هایتان از بابت این که دیگر سایز شما نیستند، ناراحت شوید؟

احتمالا بعد از ناراحتی به فکر درمان و راه چاره هستید و به سراغ تبلیغات و روش‌های مختلفی مثل طب سوزنی برای لاغری، استفاده از قرص‌های لاغری، جراحی و… می‌روید!

لاغری شکم با طب سوزنی؟ پهلو؟ ران؟ کدام قسمت از بدنتان را با طب سوزنی لاغر کرده‌اید؟

اصلا کدام یک از روش‌های لاغری را امتحان کرده‌اید؟ کدام یک از این روش‌ها تاثیر داشته‌اند و کدام یک سلامت شما را به خطر انداخته‌اند؟

در این مقاله قرار نیست صحبتی از قرص‌های لاغری شود اما به صورت مفصل درباره یکی از روش‌های درمان چاقی که امروزه سر زبان‌ها افتاده است صحبت می‌کنیم.

بله فکر کنیم تا به الان متوجه موضوع اصلی مقاله یعنی لاغری شکم با طب سوزنی شده‌اید. زمان آن رسیده است که از چگونگی استفاده از طب سوزنی برای درمان چاقی با خبر شوید.

طب سوزنی چیست؟

طب سوزنی که اسم دیگر آن سوزن درمانی است یکی از مهم‌ترین شاخه‌های علم در چین محسوب و از آن به عنوان پزشکی جایگزین یاد می‌شود. طب سوزنی از طریق فرو کردن سوزن داخل پوست و تحریک گذرگاه‌های انرژی به درمان بیماری‌های مختلف می‌پردازد.

تاریخ استفاده از طب سوزنی از دوران نوسنگی اعلام شده است یعنی حدود 5000 سال پیش که هنوز هم بعد از این همه سال این علم رواج زیادی دارد.

طب سوزنی برای لاغری شکم و پهلو

طب سوزنی برای لاغری موضعی گزینه بسیار مناسبی است البته برای لاغر شدن فقط و فقط نباید به طب سوزنی اکتفا کرد و باید ورزش و تغذیه مناسب را به کار گرفت. روش کار با طب سوزنی به این شکل است که یک سری سوزن‌های مخصوص را در محل خاصی از بدن فرو می‌کنند تا باعث کاهش استرس و فشار عصبی شود این کار در نهایت باعث جلوگیری از پرخوری‌های عصبی و همچنین بالا بردن متابولیسم سلول‌ها می‌شود و چربی سوزی را آغاز می‌کند!

طب سوزنی و لاغری شکم به همین جا ختم نمی‌شود؛ چراکه روش دیگری برای لاغر شدن شکم و پهلو وجود دارد.

خیلی خب عجله نکنید، جریان از این قرار است که پزشکان سوزن‌ها را در محل‌هایی فرو می‌کنند که در نهایت موجب تحریک دستگاه گوارش می‌شود و کاهش اشتها را به شما هدیه می‌دهند.

برای افرادی که قصد لاغر شدن دارند، چه چیزی از این قشنگ‌تر؟

لاغری با طب سوزنی چقدر زمان می برد؟

این که تعداد جلسات شما چقدر است به معاینه، صلاح دید پزشک، واکنش بدن و اضافه وزن شما بستگی دارد ولی معمولا جلسات شما در طول هفته کمتر از 2 جلسه نمی‌شود. با ادامه پیدا کردن جلسات علاوه بر این که چربی سوزی اتفاق می‌افتد باعث کاهش وزن شما هم می‌شود.

اما ادامه پیدا کردن یا نکردن جلسات به تشخیص پزشک وابسته است و معمولا جلسات بین 12 تا 15 جلسه هستند.

فواید طب سوزنی برای لاغری در اصفهان

بالاخره هر کاری یک سری فواید و ممکن است یک سری ضررهایی داشته باشد. مهم آن است که فواید کدام کار بیشتر از ضررهای آن است. برای تصمیم گیری بهتر شما این فواید را به صورت موردی بیان می‌کنیم:

  1. آرام بخش
  2. تحریک هورمون‌های طبیعی بدن
  3. کاهش وزن
  4. عوارض جانبی کم
  5. قابل استفاده برای همه سنین
  6. قابل استفاده برای افرادی که بدن ضعیفی دارند
  7. و…

خلاصه که استفاده از طب سوزنی به نفع شماست و از این مزایا استفاده کنید!

لاغری با طب سوزنی
لاغری با طب سوزنی

 نقاط طب سوزنی برای لاغری

برای لاغری شکم و پهلو باید به سراغ 6 قسمت از شکم رفت این 6 قسمت به قرار زیر است:

  • نقطه تحریک کننده گردش خون

این نقطه در اطراف ناف شما قرار دارد با تحریک این قسمت گردش خون شما بیشتر می‌شود و دستگاه گوارش شما بهبود پیدا می‌کند.

  • نقطه اطراف گوش

چند قسمت از گوش اهمیت زیادی دارد که در اشتهای شما تاثیر گذار است. طب سوزنی با تحریک این قسمت‌ها اشتهای شما را تغییر می‌دهد.

  • نقطه رفع کننده ورم‌های ناحیه شکمی

این ناحیه در زیر شکم شما قرار دارد. متخصص طب سوزنی با تحریک این بخش باعث کمتر شدن زخم، درد کمر، گوارش، اختلالات اشتهایی و… می‌شود. این قسمت چربی سوزی را برای شما آسان‌تر می‌کند.

  • نقطه آرنج برای کاهش چربی‌های شکمی

با تحریک قسمت خارجی آرنج می‌توانید به روده بزرگ خود کمک بزرگی کنید تا عمل دفع آب و انتقال آن‌ها به کلیه‌ها راحت‌تر انجام دهد. این عمل را حتی در طب سنتی به خصوص برای افرادی که مزاج بلغم دارند پیشنهاد می‌شود.

  • نقطه زیر زانو

با فرو کردن سوزن‌ها در زیر زانو معده شما سالم‌تر از حالت معمول به کار خود ادامه می‌دهد و هضم غذا را برای شما بهتر می‌کند.

  • نقطه مچ پا

نقطه مچ پا در قسمت داخلی و بالای قوزک پا قرار دارد. این بخش باعث کاهش وزن و بهتر شدن گوارش شما می‌شود.

الان که با جزئیات بیشتری آشنا شدید و به خواص و بی ضرر بودن این روش درمانی پی بردید زمان آن رسیده است که آن را به مرحله عمل برسانید!

لاغری شکم و پهلو با طب سنتی

طب سنتی در ایران به دلیل نتایج چشم گیری که به جا گذاشته است طرفداران زیادی را سمت خود کشیده است. لاغری شکم و پهلو با طب سنتی همراه با یک سری داروهای گیاهی و انجام راهکارهای مختلف است که در این قسمت به صورت مختصر به آن اشاره خواهیم کرد.

در طب سنتی انسان‌ها به 4 دسته تقسیم می‌شوند، این 4 دسته شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. گرم و تر
  2. سرد و تر
  3. سرد و خشک
  4. گرم و خشک

طب سنتی 2 گروه اول را چاق و گروه سوم و چهارم را لاغر می‌داند!

شاید بپرسید چرا؟

شمایی که طب سنتی مزاج شما را سرد و تر تشخیص داده است باید به شما بگوییم که چاقی شما همراه با چربی است که با وجود این مزاج، لاغری موضعی شکم و پهلو برای شما آسان است.

حالا باید عواملی که باعث تر شدن مزاج شما می‌شود را کنار بگذارید و به راهکارهایی مثل پرخوری کردن، مخلوط خوری، روی هم غذا و نوشیدنی خوردن و… را کنار بگذارید.

هزینه لاغر شدن شکم و پهلو با طب سنتی در مقایسه با جراحی بسیار پایین است و البته بدون درد و خون ریزی.

 هزینه لاغری با طب سوزنی اصفهان

طب سوزنی برای لاغری شکم هزینه آن چنانی ندارد و بسته به هدف و تعداد جلسات شما هزینه تغییر پیدا می‌کند.

این نکته را فراموش نکنید که درمان طب سوزنی برای لاغری و حوزه‌های دیگر شامل بیمه نمی‌شود و همه هزینه‌ها با مراجعان است.

سوالات متداول مربوط به لاغری شکم با طب سوزنی

آیا طب سوزنی لاغر می کند؟

اثر طب سوزنی در لاغری نتایج مثبتی را به جا گذاشته است البته به شرطی که همراه به ورزش و تغذیه مناسب باشد.

طب سنتی در لاغری شکم و پهلو اثر گذار است؟

چرا که نه!

در صورتی که به رژیم غذایی که طب سنتی با توجه به مزاج شما برایتان تجویز می‌کند، توجه کنید لاغری برای شما ممکن می‌شود.

تعداد جلسات لاغری شکم و پهلو با طب سوزنی چقدر است؟

معمولا هفته‌ای 2 جلسه که در مجموع 12 تا 15 جلسه می‌شود.

چگونه طب سوزنی باعث لاغری می شود؟

معمولا به 2 روش انجام می‌شود. در روش اول با کاهش استرس و فشار عصبی و در روش دوم با تحریک دستگاه گوارش لاغری صورت می‌گیرد.

سخن پایانی

فقط کافی است به اینستاگرام سری بزنید تا متوجه افزایش عمل‌های جراحی که در زمینه لاغری انجام می‌شود، شوید. در میان همه این پیشرفت‌های علمی اما پر خطر طب سوزنی توانسته است جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد.

پزشکان بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند و اما پیدا کردن پزشک متخصص و کاربلد کار راحتی نیست که البته ما برای همین اینجا هستیم تا بهترین پزشک طب سنتی که در حال حاضر در اصفهان مشغول به درمان مراجعان خود است را به شما عزیزان معرفی کنیم.

دکتر علی اعتمادی متخصص طب سوزنی در حوزه‌های مختلف از جمله لاغری، ناباروری، افزایش قد و… در حال فعالیت است. دکتر اعتمادی با نتایجی که به بار آورده است توانسته در حوزه تخصصی خود حرف اول را بزند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت