اردیبهشت 1403

افزایش قد در 14 سالگی با ورزش

افزایش قد در ۱۴ سالگی با ورزش و یوگا

افزایش قد در ۱۴ سالگی با ورزش های کششی مثل ژیمیناستیک، یوگا و پیلاتس، پرش و… تا حدی امکان پذیر است. خیلی از افراد آرزو دارند قد بلندتری داشته باشند از ابن رو به دنبال حرکات کششی برای افزایش قد هستند. می دانید که ژنتیک بیشترین تأثیر را در قد شما دارد. اما ورزش، رژیم […]

افزایش قد در ۱۴ سالگی با ورزش و یوگا بیشتر بخوانید »

امبدینگ

امبدینگ چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

امبدینگ یا همان کاشت نخ، یکی از شگفت‌انگیزترین روش‌های درمانی طب سنتی است. این شیوه درمانی، به جای استفاده از سوزن‌های نازک، از نخ‌های ویژه‌ای بهره می‌برد که در نقاط خاصی از بدن کاشته می‌شوند. هدف از این کار، تحریک مسیرهای انرژی و برقراری تعادل در جریان انرژی بدن است. امبدینگ برای درمان انواع مشکلات

امبدینگ چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ بیشتر بخوانید »

Acupuncture dr Isfahan

لیست بهترین پزشکان و متخصص طب سوزنی اصفهان