خرداد 1403

درمان منییر گوش

درمان منییر با طب سوزنی + تجربه بیمار

منییر، اختلال شنوایی ناخوشایندی است که زندگی بسیاری از افراد را تحت تأثیر قرار می دهد. صداهای وز وز مداوم و آزاردهنده ای که فرد مبتلا به منییر تجربه می کند، می تواند باعث ایجاد استرس، اضطراب، بی خوابی و کاهش کیفیت زندگی شود. آیا به دنبال درمانی طبیعی و بدون عوارض جانبی برای منییر […]

درمان منییر با طب سوزنی + تجربه بیمار بیشتر بخوانید »

راهکارهای افزایش قد نوجوانان

افزایش قد نوجوانان یکی از دغدغه‌های والدین در تمامی برهه‌های زندگی آنان است. پدر و مادرها دائما در حال پیدا کردن راهکار برای افزایش قد نوجوانان هستند و سعی می‌کنند تا بهترین روش‌ها را در این مسیر انتخاب کنند. برای افزایش قد نوجوانان روش‌های زیادی وجود دارد که یکی از پرطرفدارترین آن‌ها، افزایش قد نوجوانان

راهکارهای افزایش قد نوجوانان بیشتر بخوانید »

2 تا از بهترین شربت افزایش قد کودکان

می‌دانیم که همه والدین نگران رشد و سلامتی بچه‌هایشان هستند. راستش را بخواهید، رازِ اصلیِ قد بلند شدنِ بچه‌ها، رژیم غذایی کامل و متعادل است که همه مواد لازم را برایشان فراهم می‌کند. با این حال، گاهی ممکن است مکمل‌های غذایی و بهترین شربت افزایش قد کودکان هم کمک کننده باشند، اما حتما باید با

2 تا از بهترین شربت افزایش قد کودکان بیشتر بخوانید »

ورزش برای افزایش قد

10 ورزش برای رشد قد و نحوه انجام آن ها

بسیاری از ما آرزو داریم که قدمان بلندتر شود. اما حقیقت این است که قد ما بیشتر به ژنتیک بستگی دارد. اینکه قد شما کوتاه یا بلند باشد، اصلاً مهم نیست. همان‌گونه که هستید، زیبا، خاص و دوست‌داشتنی می‌باشید. اما اگر واقعاً می‌خواهید قد خود را افزایشید تا ش دهید، بدانید که در کنار تغذیه

10 ورزش برای رشد قد و نحوه انجام آن ها بیشتر بخوانید »

طب سوزنی برای پا درد

طب سوزنی پا درد

پا درد یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که امروزه در بسیاری از افراد از جوان تا پیر دیده می شود. درد پا به دلیل عوامل مختلفی مثل آسیب، آرتریت، عفونت یا مشکلات عصبی ایجاد می شود. متاسفانه درمان‌های سنتی مانند داروهای ضددرد و فیزیوتراپی گاهی اوقات کافی نیستند و بیماران به دنبال روش‌های درمانی جایگزین

طب سوزنی پا درد بیشتر بخوانید »