کاشت نخ برای لاغری

کاشت نخ لاغری + معجزه لاغری با امبدینگ

امبدینگ یا طب سوزنی با نخ برای لاغری، به عنوان یک روش محبوب و کم عارضه برای رسیدن به تناسب اندام شناخته می شود.  در این روش نیازی به عمل جراحی، استفاده از تجهیزات پیشرفته و … برای اصلاح شکل بدن نیست. تنها با کاشت نخ های ویژه قابل جذب می توانید شاهد کاهش اندازه و بهبود شکل بدنتان باشید. برای انجام امبدینگ لاغری حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید تا از کیفیت خدمات و عدم بروز عوارضی مانند باقی ماندن نخ، عفونت و … اطمینان حاصل کنید.

اگر شما هم می خواهید طب سوزنی با نخ انجام دهید با ما در این مقاله همراه باشید تا اطلاعات دقیقی درباره این روش به دست آورید.

با نخ لاغری، تجربه لاغریی ماندگار را تجربه کنید!

آیا می‌خواهید روشی خلاقانه و موثر برای لاغری کشف کنید؟ با نخ لاغری، به سرعت و به صورت موضعی وزن خود را کاهش دهید و نواحی نارسایی را بهبود ببخشید. این روش جدید، با افزایش خونرسانی به بافت چربی، باعث لاغری موضعی شده و نتایج فوق العاده ای را به همراه دارد.

اما توجه داشته باشید، تنها با تداوم استفاده از نخ لاغری ها، می‌توانید از برگشت چاقی جلوگیری کند. برای رسیدن به نتایج دائمی، رعایت رژیم غذایی سالم و ورزش منظم نیز ضروری است.

از امبدینگ، روش درمانی ابتکاری در طب سوزنی، استفاده کنید و به آرزوهای لاغری خود نزدیک شوید. کاشت نخ لاغری اصفهان یکی از کم خطرترین روش‌ها برای از بین بردن چربی‌های شکم و پهلو است. شاید کاشت نخ کمی عجیب به نظر برسد اما این روش بسیار موثرتر از فرو کردن سوزن است.

امبدینگ شکم دارای مزایایی است که شامل: سرعت انجام عمل، عدم نیاز به آمادگی خاص و مصرف دارو، عدم نیاز به بی‌حس‌کننده‌های قوی و عوارض آنها، لاغرشدن با خود بدن، عدم نیاز به استراحت خاص پس از عمل، نتیجه ماندگاری بلند مدت، هزینه کمتر و استفاده از مواد طبیعی و قابل‌جذب می‌باشد.

در ادامه مقاله به صورت کامل با کاشت نخ لاغری آشنا می‌شوید.

کاشت نخ برای لاغری یا امبدینگ 

در طب سوزنی با نخ برای لاغری با استفاده از یک سری نخ‌های قابل جذب به درمان چاقی شما می‌پردازند. این نخ‌ها در نقاطی که سوزن وارد می‌شود، فرو می‌کنند تا باعث تحریک و افزایش متابولیسم بدن شوند. با افزایش متابولیسم و افزایش گردش خون، چربی‌ها و کالری‌های موجود در بدن سریع‌تر از بین می‌روند.

این کاهش وزن به صورت تدریجی انجام می‌شود.

جنس نخ‌های مورد استفاده از کرکول یا مونوسیتینگ است.

روش کاشت لاغری یکروزه جادو نمیکنه و استفاده از نخ ها میتواند برگشت چاقی را کنترل کند و در تسریع لاغری بسیار کمک می کنه و مانند روش های دیگر مثل باشگاه یا رژیم درمانی در صورت عدم رعایت رژیم غذایی و انجام ورزش ماندگاری ندارد.

کاشت نخ لاغری چیست؟

امبدینگ یا استفاده از نخ لاغری ویژه لاغری موضعی، یک روش درمانی در طب سوزنی است که در آن فرد درمانگر از نخ لاغری قابل جذب به جای سوزن استفاده می‌کند. این نخ ها از جنس cutgut یا کرومیک ساخته می‌شوند و در نقاطی از بدن که برای انجام طب سوزنی مناسب هستند، کاشته می‌شوند.

زمان لازم برای جذب این نخ ها در بدن سه هفته است و در این مدت به صورت مداوم نقاط مرتبط با طب سوزنی تحریک شده و به تدریج جذب می‌شوند. واکنش بدن به نخ های کاشته شده مشابه واکنش به طب سوزنی است.

در طول این مدت، فرد دریافت کننده امبدینگ با انجام فعالیت های روزانه نواحی کاشت شده را تحریک می‌کند و این باعث تسریع فرآیند لاغری می شود

اما باید بدانید که هیچ روش لاغری دائمی و تضمینی نیست و در صورت عدم رعایت رژیم غذایی و ورزش، چربی ها برمیگردند. با این حال، استفاده مداوم از نخ ها میتواند برگشت چاقی را کنترل کند.

موارد کاربرد درمان امبدینگ چیست؟

همانطور که بارها گفتیم امبدینگ یا طب سوزنی با نخ برای لاغری، یکی از بهترین روش ها برای درمان چاقی موضعی، اضافه وزن شکمی و لیفت سینه به شمار می رود.

اما کاربردهای امبدینگ به این موارد ختم نمی شود و شامل موارد زیر نیز می باشد:

  • تسکین دردهای مزمن مانند درد شانه، گردن، سر، کمر و عضلات
  • اصلاح وضعیت ستون فقرات
  • درمان فتق شکم و ران
  • درمان دیسک مهره های گردنی و کمری
  • رفع انحراف ستون فقرات

با امبدینگ چند کیلو لاغر می شویم؟

شاید شما هم مثل بسیاری از افراد دیگر این سوال را داشته باشید که آیا طب سوزنی با نخ برای لاغری واقعاً در کاهش وزن موثر است؟ یا اینکه می توان انتظار داشت که با امبدینگ چند کیلوگرم لاغر شویم؟

خوشبختانه در پاسخ به سوال اول باید گفت که امبدینگ معمولا در افراد 20 تا 57 سال تا 67 درصد تاثیرگذار است. اما در مورد اینکه چند کیلوگرم با امبدینگ لاغر می شوید، بستگی به شرایط فردی هر نفر دارد. عواملی مثل میزان چاقی، نوع چاقی، سن، ژنتیک و زمینه های موثر بر آن در این مورد تاثیرگذارند. بهترین کار این است که با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا با توجه به وضعیت فردی شما، پاسخ دقیق تری به این سوال بدهد.

تفاوت طب سوزنی با امبدینگ چیست؟

اساس امبدینگ بر پایه طب سوزنی و بهره گیری از نقاط طب سوزنی است. در امبدینگ به جای استفاده مستقیم از سوزن، از نخ های قابل جذب در نقاط طب سوزنی بدن بهره گرفته می شود. در این روش، نخ هایی از جنس کرکول، PDO یا مونوسیتینگ که قابلیت جذب توسط بدن را دارند، با استفاده از سوزن های ویژه در بدن جایگذاری می شوند. در حین جذب این نخ ها، نقاط طب سوزنی تحریک شده و همان اثر سوزن را القا می کنند.

به طورز کلی در امبدینگ، به جای سوزن از نخ استفاده می شود اما اثر مشابهی دارد.

مزایای لاغری با امبدینگ یا نخ لاغری

از مزایای طب سوزنی با نخ برای لاغری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از نخ لاغری برای تحریک نقاط مرتبط با طب سوزنی به منظور کاهش وزن بدن و رفع چاقی.2. با استفاده از نخ لاغری،
  • انبساط و انقباض نواحی شل و وارفته بدن را جمع کنید.
  • جایگذاری نخ ها در بافت چربی موجب افزایش خون رسانی به بافت سلولیتی چربی شده و لاغری موضعی را به همراه دارد.
  • تداوم استفاده از نخ ها میتواند به مهار کردن بازگشت چاقی کمک کند.
  • امبدینگ به عنوان یک روش درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که علاوه بر کاهش وزن بدن، برای از بین بردن چروک ها و درمان برخی دردها نیز مفید است.
  • برای داشتن نتیجه ماندگار، باید رژیم غذایی مناسبی را رعایت کرده و ورزش کرد.
  • هیچ روش لاغری دائمی و تضمینی نیست و برای حفظ نتایج باید به رژیم غذایی و ورزش ادامه داد.
  • میزان موفقیت امبدینگ (کاشت نخ) برای لاغری بسیاز بالا بوده

چگونه امبدینگ یا نخ لاغری میتواند به فرم دهی بدن و رفع چاقی کمک کند؟

حتماً با خواندن این متن سوالی در ذهنتان شکل گرفته است که چگونه طب سوزنی با نخ برای لاغری میتواند به لاغری منجر شود و آیا این لاغری قابل حفظ است؟
همانطور که میدانید، اغلب چاقی ها ناشی از مصرف زیاد کالری و کمبود فعالیت بدنی نسبت به کالری مصرفی است. افزایش وزن همراه با انقباض و انبساط نواحی کم تناسب و کشسانی مانند ران، بازوها، پهلوها و غیره است و این روش میتواند به خوبی این نواحی را تنگ و فشرده کند.
قرار دادن این نخ ها در بافت چربی افراد باعث افزایش خونرسانی به بافت سلولیتی چربی میشود و در نتیجه به لاغری موضعی منجر میشود. اگر متقاضی طول دوره درمان مربوطه را رعایت کند، میتواند ماندگاری این روش درمان چاقی را بهبود بخشد.

لاغری با طب سوزنی با نخ در چه کسانی بیشتر موثر است؟

امبدینگ برای افرادی که دارای چربی زیرپوستی هستند، تاثیر بیشتری در کاهش وزن دارد. به عبارتی افرادی که چاقی آنها از نوع گلابی شکل است، یعنی در نواحی باسن و ران دارای چربی زیادی هستند، بیشتر از سایر افراد می توانند از امبدینگ بهره ببرند.اما افراد مبتلا به چاقی احشایی یا اضافه وزن بالاتنه، علاوه بر امبدینگ باید از درمان های تکمیلی طب سوزنی و سایر روش ها هم استفاده کنند تا بتوانند به نتایج بهتری دست یابند.

پس بسته به نوع چاقی، ممکن است لازم باشد علاوه بر امبدینگ، درمان های ترکیبی دیگری را نیز دریافت کنید تا اثربخشی درمان افزایش یابد.

مراقبت های بعد از طب سوزنی با نخ

انجام طب سوزنی با نخ یا همان امبدینگ بسیار آسان تر از آن چیزی است که تصور می کنید و پس از آن درد زیادی نخواهید داشت. اما برای اینکه نتایج آن تاثرات خوبی داشته باشد، توصیه می شود موارد زیر را رعایت کنید:

  • بعد از انجام امبدینگ را استراحت کنید.
  • فعالیت های روزمره را به آرامی از روز بعد شروع کنید.
  • به مدت یک هفته از ورزش خودداری کنید، سپس ورزش های سبک را آغاز نمایید.
  • یک هفته از رفتن به استخر، سونا و جکوزی خودداری کنید.
  • تا 2-3 روز از لباس زیر استفاده نکنید یا از لباس زیر طبی استفاده نمایید.
  • از ماساژ محل کاشت نخ خودداری کنید.

عوارض امبدینگ شکم و نخ لاغری

امبدینگ شکم و طب سوزنی با نخ برای لاغری عوارض بسیار کمی برای بدن دارد سر سوزن ها که کاشت می شود بسیار کوچک هستند و هیچ جای زخمی روی بدن باقی نمی ماند.شاید تا چند روز کبود قرمز رنگ شود یا مثل حشره ای که نیش زده باشد ورم کند البته نخ به راحتی جذب بدن می شود و برای بدن مشکلی ایجاد نمی کند. . اگر پزشک طب سوزنی مراقبت‌های بهداشتی را رعایت کند هیچ مشکلی برای شما رخ نمی‌دهد.

  • هزینه بالا نسبت به طب سوزنی
  • ورم یا کبودی محل کاشت تا چندروز
  • احساس دردکم در حین کاشت
  • ممکن است التهاب و قرمزی در محل فرو کردن سوزن‌ها مشاهده شود.
  • در صورتی که سوزن‌ها میکروبی باشند ممکن است باعث عفونت شود.

لازم به ذکر است جهت جلوگیری از عوارض و کسب بهترین نتیجه کاشت حتما به یک متخصص طب سوزنی مثل دکتر علی اعتمادی که دارای 15 سال سابقه در زمینه طب سزونی میباشند یا مرکز معتبر مراجعه کنید.

امبدینگ شکم

آیا طب سوزنی با نخ  بی خطر است؟

کسانی که تاکنون تجربه ای از انجام امبدینگ نداشته اند، ممکن است نگران باقی ماندن نخ در بدن یا عوارض احتمالی آن باشند. خوشبختانه نخ های مورد استفاده در طب سوزنی با نخ، جذب بدن می شوند. این نخ ها در چربی زیرپوستی کاشته شده و طی 10 تا 15 روز پس از درمان، جذب بدن می شوند. بنابراین استفاده از امبدینگ یا نخ برای لاغری فاقد عوارض خاصی است. البته پیشنهاد می شود حتماً با متخصصان این حوزه مشورت کنید تا در مورد نحوه انجام، عوارض احتمالی و مزایای آن بیشتر آگاه شوید.

چه افرادی نباید از امبدینگ استفاده کنند؟

همانند سایر روش های درمانی، امبدینگ و کاهش وزن با نخ نیز برای برخی افراد توصیه نمی شود. افراد زیر نباید از روش لاغری با نخ استفاده کنند:

  • خانم های باردار که ترجیحا از طب سوزنی نیز برای این افراد استفاده نمی شود.
  • افرادی که سابقه ی آلرژی و حساسیت نسبت به نخ های جراحی داشته اند.
  • کسی که حدودا یک ماه اخیر جراحی شکم انجام داده باشد.
  • افرادی که دارای بیماری قلبی یا دارای باطری در قلبشان هستند یا عمل جراحی قلب باز کرده اند.
  • افرادی که عفونت های شدید پوست در ناحیه ای که درمان قرار است انجام شود دارند.
  • افرادی که دارای ناراحتی های پوستی مانند نوعی اگزما هستند که ممکن است ناراحتیشان تحریک یا تشدید شود.
  • کودکان زیر 7 سال به دلیل ترس شدید و احتمال بیشتر واکنش های آلرژیک.
  • بیمارانی که در محل امبدینگ عفونت فعال یا ضایعات ناشناخته دارند.

برای کاهش وزن چه کنیم؟

طب سوزنی با نخ برای لاغری یا همان امبدینگ یکی از کم‌هزینه‌ترین و کم‌دردترین روش‌های لاغری شناخته شده است. البته امبدینگ به عنوان یکی از زیر شاخه‌های طب سوزنی علاوه بر کاربرد در لاغری موضعی برای رفع چین و چروک‌های صورت و همچنین کاهش درد در نقاط مختلف بدن کاربرد دارد. کاهش وزن با نخ یکی از بهترین روش‌هایی است که عوارض بسیار کمی داشته و می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

امبدینگ شکم می‌تواند اشتها را، به خصوص در بیماران مبتلا به کم کاری تیروئید کاهش دهد. در نتیجه از تولید چربی اضافی جلوگیری می‌کند و به همین حاطر کاهش وزن با نخ لاغری روشی بسیار آسان است.

طب سوزنی برای لاغری

به غیر از کاشت نخ برای لاغری می‌توان از روش‌های دیگری مثل طب سوزنی نیز استفاده کرد.

طب سوزنی بدین شکل عمل می‌کند که تعدادی سوزن را در نقاط خاصی از بدن فرو می‌کنند تا با افزایش متابولیسم و گردش خون، لاغری شما رقم بخورد.

این روش یکی از کم ضررترین روش برای کاهش وزن است. به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن بیشترین تاثیر را ببنید.

کاشت نخ لاغری اصفهان

اگر بخواهیم بهترین پزشک طب سوزنی برای لاغری را به شما همراهان معرفی کنیم باید از دکتر علی اعتمادی متخصص طب سوزنی نام ببریم.

ایشان در حوزه‌های مختلفی مثل:

  1. زیبایی و جوانسازی
  2. درمان کبد چرب
  3. لاغری
  4. ناراحتی گوارشی و رفلاکس
  5. گونه گذاری
  6. لیفت صورت
  7. آرامش اعصاب
  8. درمان کمر درد
  9. بالا بردن پلک
  10. افزایش قد

به درمان بیماران با کمترین عارضه و بیشترین نتیجه می‌پردازند. برای دریافت نوبت و دریافت پاسخ سوالاتتان می‌توانید با شماره تلفن 03132240920 تماس حاصل نمایید.

هزینه هر جلسه امبدینگ

هزینه طب سوزنی با نخ برای لاغری برای هر فرد متفاوت بوده و نمی توان یک مبلغ ثابت برای آن در نظر گرفت. هزینه هر جلسه امبدینگ بسته به عوامل زیر متفاوت است:

  • تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام امبدینگ
  • میزان چربی انباشته شده در ناحیه درمان
  • نوع سوزن و کات مصرفی

به طور کلی، هزینه  نهایی پس از مشاوره و معاینه حضوری و با توجه به شرایط فردی هر بیمار، تعیین می شود.

سوالات متداول مقاله کاشت نخ لاغری اصفهان 

کاشت نخ لاغری اصفهان چیست؟ 

با استفاده از نخ‌های جاذب که در نقاط خاصی از بدون فرو می‌کنند باعث افزایش متابولیسم و گردش خون می‌شوند. این کار در نهایت موجب لاغری شما می‌شود.

قیمت طب سوزنی چقدر است؟ 

بسته به تعداد جلسات، نوع بیماری و مقدار سوزن‌های مورد استفاده قیمت و هزینه تغییر پیدا می‌کند.

استفاده از طب سوزنی چه عوارضی دارد؟ 

  • التهاب
  • درد
  • عفونت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت