كوچک كردن سينه با طب سوزنی

كوچک كردن سينه با طب سوزنی، روشی معجزه آسا

اندام یکی از مهم‌ترین عواملی است که در اعتماد به نفس انسان تاثیر گذار می‌باشد. در زنان یکی از مهم‌ترین این عوامل کوچک یا بزرگ بودن سینه‌ها می‌باشد. برخی از زنان به دنبال انجام روش‌های مختلفی برای کوچک کردن سینه هستند و برخی دیگر به دنبال بزرگ‌تر شدن آن. کوچک کردن سینه با روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد اما برخی از آن‌ها خطرناک هستن و برخی بی خطر. بی خطر مثل كوچک كردن سينه با طب سوزنی و پر خطر مثل جراحی. انتخاب با شماست اما قبل از تصمیم گیری خواندن ادامه این مقاله را فراموش نکنید.

حقایق محرمانه درباره بزرگی و کوچکی سینه!

سینه بانوان جدا از مسئله شیردهی یکی از عوامل زیبایی در بانوان محسوب می‌شود به خصوص در چندین سال اخیر که عمل‌های زیبایی که در این ناحیه انجام می‌شود، بیش از حد معمول رواج پیدا کرده است. ژنتیک در بزرگی و کوچکی سینه نقش بسیار زیادی دارد. سینه هم از عضله و هم از بافت‌های چربی تشکیل شده است و دارای ساختار پیچیده‌ای می‌باشد.

همانطور که قبل اشاره کردیم روش‌هاش مختلفی برای کوچک کردن سینه وجود دارد اما اگر به دنبال کوچک کردن سینه بدون جراحی هستید ما به شما پیشنهاد  می‌کنیم که طب سوزنی انجام دهید.

نحوه کوچک کردن سینه با طب سوزنی

طب سوزنی روشی طبیعی و کم خطر برای کوچک کردن سینه است. در این روش، از سوزن های ظریفی استفاده می شود که در نقاط خاصی از بدن و سینه فرو  می روند. هدف از قرار دادن این سوزن ها، تحریک جریان انرژی و افزایش گردش خون در آن نواحی است. این امر باعث می شود تا چربی های اضافی ذخیره شده در سینه ها به تدریج سوزانده شوند.

افزایش سوخت و ساز موضعی ناشی از طب سوزنی، منجر به کاهش چربی سینه ها می گردد و با گذشت زمان و پس از دستیابی به نتایج درمانی مطلوب، رضایت کافی از این روش طبیعی حاصل خواهد شد.

پس از جایگذاری سوزن ها، می توانید به فعالیت های روزمره خود بپردازبد. این سوزن ها به طور مداوم بر نقاط هدف تأثیر می گذارند و انرژی درمانی طب سوزنی را در بدن حفظ می کنند.

کوچک کردن سینه برای چه افرادی مناسب است؟

همه افراد نیازی به کوچک کردن سینه خود ندارند. برخی از بانوان به دلایل مختلفی مثل دلایل زیر دست به این کار می‌زنند.

  1. کم کاری تیروئید
  2. ژنتیک
  3. مصرف داروهای ضد بارداری
  4. افزایش وزن
  5. عدم تعادل در ترشحات زنانه

روش تضمینی کوچک کردن سینه با طب سوزنی

اگر از خون و زیر تیغ رفتن هراس دارید بهترین گزینه برای كوچک كردن سينه با استفاده از طب سوزنی می‌باشد.  طب سوزنی شبیه به عمل جراحی نیست که در یک جلسه سینه شما را کوچک کند بلکه باید در تعداد جلسات معینی در مطب پزشک حضور پیدا کنید و روند درمان را تا زمان تعیین شده ادامه دهید.  کوچک کردن سینه با طب سوزنی به این صورت انجام می‌شود که ابتدا پزشک مکان‌هایی که  قرار است سوزن وارد شود را مشخص می‌کند و سپس سوزن‌ها را در همان مکان‌ها فرو می‌کند.

سپس حرارتی را از طریق سوزن‌ها به سینه منتقل می‌کنند تا چربی سوزی بیشتری صورت گیرد و طی جلسات متمادی می‌توانید شاهد کوچک شدن سینه‌های خود باشید.

کوچک کردن سینه با امبدینگ!

امبدینگ یک روش از روش‌های طب سوزنی است. در این روش از همان نقاطی که سوزن وارد بدن می‌شود یک سری نخ‌هایی را وارد بدن می‌کنند تا با این کار سوخت و ساز و چربی سوزی سینه‌های شما را ممکن شود.

نگران نخ‌ها نباشید نخ‌ها به مرور زمان جذب بدن شما می‌شوند و هیچ خطری برای شما ندارند.

کوچک کردن سینه با طب سوزنی چه مزایایی دارد؟

بالاخره انجام هر کاری بدون مزایا که نمی‌شود. قطعا مراجعان قبل از انجام هر روش درمانی به اندازه کافی تحقیق انجام می‌دهند. كوچک كردن سينه با طب سوزنی دارای مزایای زیر است:

  1. کوچک کردن سینه با طب سوزنی بدون هیچ خطری صورت می‌گیرد.
  2. هیچ خون ریزی ندارد و جای زخم در بدن شما باقی نمی‌ماند.
  3. در طب سوزنی هورمون‌های شما منظم می‌شود.
  4. هزینه طب سوزنی در مقایسه با عمل جراحی بسیار کم هزینه‌تر است.
  5. حتی مردان هم می‌توانند با طب سوزنی سینه‌های خود را بدون هیچ عوارضی کوچک کنند.
  6. بدون استفاده از داروهای شیمیایی است.
 كوچک كردن سينه با طب سوزنی
كوچک كردن سينه با طب سوزنی

کوچک کردن سینه با طب سوزنی بدون درد!

شاید تصور این که بدون هیچ بی هوشی یک سری سوزن‌هایی را در بدن شما فرو کنند و یا حتی نخ‌هایی را بدن شما قرار دهند ناراحت کننده باشد.  اما باید به شما بگوییم که این تصورات اشتباهی بیش نیست. استفاده از طب سوزنی برای شما بدون درد است و هیچ خطری جان شما را تهدید نمی‌کند.  مثلا آمپول زدن را تصور کنید، درد سوزن‌های طب سوزنی حتی از آن هم کمتر است.

آیا استفاده از طب سوزنی عوارض هم دارد؟

اگر نکات زیر رعایت بشه همون یک مقدار عوارض را هم ندارد.

حالا این نکات چیا هستن؟

  1. سوزن‌ها یک بار مصرف هستند و باید برای هر فرد از سوزن‌های تمیز استفاده شود.
  2. ممکن است محل فرو کردن سوزن‌ها کمی دچار کبودی شوند اما به مرور زمان این کبودی‌ها برطرف می‌شوند.

اگر برای درمان خود از یک پزشک متخصص و حرفه‌ای کمک بگیرید حتی 2 مورد بالا هم برایتان اتفاق نمی‌افتد.

برخی از روش های دیگر برای کوچک کردن سینه

خب حیف است که از دیگر روش‌های درمانی در این مقاله کامل صحبتی به میان نیاید به همین خاطر بهتر است که با دیگر روشها آشنا شوید و بعد تصمیم لازم را بگیرید.

  • ورزش مکمل طب سوزنی!

برخی از بانوان فقط و فقط به دنبال استفاده از ورزش برای کوچک کردن سینه خود هستند. برای انجام این کار نیاز به کمک یک مربی ورزشی دارید که به شما ورزش‌های مناسب این کار را توصیه کنند.

برخی از ورزش‌هایی که به این دست از افراد توصیه می‌شود شامل:

  1. تمرینات هوازی
  2. شنا سوئدی
  3. یوگا
  4. پرس سینه با دمبل و وزنه
  • رژیم غذایی مناسب 

تغذیه مناسب نه تنها باعث لاغری و داشتن بدن سالم می‌شود بلکه برای شما داشتن سینه‌های کوچک را ممکن می‌کند.

در این بخش می‌توانید از پزشک متخصص تغذیه کمک بگیرید.

  • عمل جراحی؛ درد و خون ریزی 

جراحی یکی دیگر از روش‌های کوچک کردن سینه است که سریع‌تر از روشهای دیگر شما را به نتیجه می‌رساند اما عوارض و درد زیادی را باید تحمل کنید.

در این زمینه هم کمک گرفتن و مشورت با پزشک و جراح متخصص این حوزه به شما کمک بسیاری می‌کند.

  • طب سنتی 

طب سنتی با تشخیص مزاج به شما برنامه غذایی و البته استفاده از داروهای گیاهی را پیشنهاد می‌کند.  برای استفاده از این روش نیز باید از متخصصان طب سنتی نیز کمک بگیرید.

هزینه كوچک كردن سينه با طب سوزنی

اگر یک مقایسه ساده از نظر هزینه بین روش طب سوزنی و روش های جراحی برای کوچک کردن سینه انجام دهید، متوجه خواهید شد که طب سوزنی گزینه بسیار صرفه تر و مقرون به صرفه تری است. دلیل این امر آن است که در روش طب سوزنی، هزینه های گزافی مانند اجاره اتاق عمل، تجهیزات و لوازم جراحی، هزینه بیهوشی و مواردی از این دست وجود ندارد.

طب سوزنی یک روش سرپایی و غیرتهاجمی است که می توان آن را در کلینیک ها و مطب های مربوطه انجام داد. بنابراین، نیازی به بستری شدن و پرداخت هزینه های سنگین بیمارستانی نخواهد بود.

البته لازم به ذکر است که هزینه نهایی طب سوزنی برای کوچک کردن سینه، بستگی به تعداد جلسات درمانی و میزان تغییر سایز مورد نظر هر فرد دارد. به طور کلی، هر چه اندازه سینه بزرگتر باشد، تعداد جلسات بیشتری نیاز خواهد بود و در نتیجه هزینه نیز افزایش می یابد. اما در مجموع، این روش از نظر هزینه بسیار به صرفه تر از گزینه های جراحی است.

بهترین متخصص طب سوزنی در اصفهان

برای این که همه مزایای گفته شده در این مقاله را به صورت یکجا داشته باشید ما به شما دکتر علی اعتمادی بهترین متخصص طب سوزنی در اصفهان را معرفی می‌کنیم.

دکتر علی اعتمادی در اصفهان مشغول به درمان مراجعان خود در حوزه‌های مختلف مثل: لاغری، درمان کبد چرب، زیبایی و جوانسازی با طب سوزنی است.

برای دریافت نوبت و مشاور می‌توانید با شماره تلفن 03132240920 تماس حاصل فرمایید.

کلام آخر 

یا خواندن این مقاله متوجه این نکته شدید که حتی با طب سوزنی می‎توانید سینه‌های خود را به صورت طبیعی و بدون هیچ دردی کوچک کنید.  بی ضرر بودن این روش به شما شانس امتحان کردن را می‌دهد.

سوالات متداول کوچک کردن سینه بدون جراحی

آیا کوچک کردن سینه با طب سوزنی امکان پذیر است؟ 

بله! طب سوزنی با فرو کردن سوزن‌هایی در محل چربی و وارد کردن حرارت به آن‌ها باعث کوچک شدن سینه شما می‌شوند.

طب سوزنی برا کوچک کردن سینه چیست؟

طب سوزنی کوچک کردن سینه، یک روش درمانی غیرتهاجمی و طبیعی است که به عنوان جایگزینی ارزان قیمت برای عمل جراحی کاهش سایز سینه مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفته است.

کوچک کردن سینه با طب سوزنی چه مزایایی دارد؟

یکی از مزیت های اصلی این روش، هزینه بسیار پایین تر آن در مقایسه با جراحی است. علاوه بر این، طب سوزنی کاملاً طبیعی و بدون درد بوده و یک گزینه ایمن و مطمئن برای جایگزینی عمل جراحی سینه است.

چگونه با طب سوزنی، سایز سینه کم می شود؟

طب سوزنی با تقویت بافت همبند و افزایش گردش خون در ناحیه سینه، باعث تعادل هورمون های جنسی می شود که این امر منجر به کاهش سایز سینه ها می گردد. در این روش، سوزن های ظریفی در نقاط خاصی از بدن و سینه گذاشته می شوند تا با تحریک جریان انرژی و افزایش گردش خون، چربی های اضافی ذخیره شده در سینه ها را بسوزانند

آیا روش‌های درمانی دیگری برای کوچک شدن سینه وجود دارد؟ 

  1. عمل جراحی
  2. ورزش
  3. رژیم غذایی
  4. طب سنتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت