طب سوزنی و وزوز گوش

درمان وزوز گوش با طب سوزنی

احتمالا می خواهید بدانید ارتباط طب سوزنی و وزوز گوش چیست؟ در این مقاله ابتدا درباره وزوز گوش و دلایل ایجاد آن صحبت می کنیم و در نهایت با آخرین درمان وزوز گوش و چگونگی درمان وزوز گوش با طب سوزنی را توضیح خواهیم داد. اگر شما هم از وزوز گوش خود خسته شده اید و به دنبال یافتن یک راه موثر برای درمان آن هستید، تا اتنها با ما همراه باشید.

وزوز گوش چیست؟

در واقع وزوز گوش می تواند شبیه صدای سوت، باد و یا وزوز در گوش باشد که موجب ناراحتی و آزار افراد می شود. صدای وزوز برای برخی در گوش منعکس می شود و برای برخی دیگر صدا در سر می پیچد. این صدا اصولا فقط توسط بیمار شنیده می شود و منبع خارجی ندارد. این مشکل در میان افراد مختلف خصوصا سالمندان بیشتر مشاهده است. به طور کلی می توان گفت حدود 15 تا 20 درصد افراد به این مشکل دچار هستند.

دلایل ایجاد وزوز گوش

در میان افرادی که به وزوز گوش مبتلا می شوند، اکثرا به صورت مداوم در معرض صداهای بلند قرار گرفته اند. برای مثال کسانی که خلبان، نجار و… هستند همواره در معرض صدای بلند قرار دارند که همین موضوع سبب ایجاد صدای وزوز خواهد شد.

برخی دیگر به دلیل استرس بیش از حد و مصرف بلند مدت داروهای شیمیایی دچار وزوز گوش می شوند. برای جلوگیری از این بیماری و کاهش مصرف داروی شیمیایی به این افراد درمان استرس با طب سوزنی پیشنهاد می شود که نتایج شگفت انگیزی مشاهده خواهد شد.

علاوه بر این ممکن است افراد بر اثر یک بیماری زمینه ای احساس وزوز گوش داشته باشند. مثلا سالمندان به دلیل کاهش شنوایی دچار وزوز گوش می شوند یا حتی بیماری هایی مثل فشار خون بالا، مشکلات گردش خون، بیماری قلبی عروقی، کم خونی، کم کاری غدد تیروئید، حساسیت ها و … همگی موجب وزوز گوش می شوند.

البته باید بدانید دلیل ایجاد وزوز گوش اهمیت زیادی دارد، اما مهم تر از آن اقدام برای درمان است. طب سوزنی به عنوان یک راه موثر برای درمان این مشکل شناخته می شود که باید حتما توسط پزشک متخصص انجام شود.

طب سوزنی آخرین درمان وزوز گوش چپ و راست

در واقع طب سوزنی، طب سنتی چین است که در حال حاضر علاوه بر کشورهای شرقی، در اکثر کشورهای جهان مورد استفاده متخصصان قرار می گیرد. طب سوزنی علاوه بر درمان وزوز گوش، بیماری های بسیاری را درمان می کند، به طوری که مورد تایید بسیاری از پزشکان قرار گرفته و اکثرا به جای مصرف داروهای شیمیای طب سوزنی را پیشنهاد می کنند. اگر قصد درمان بیماری خود با طب سوزنی را دارید، می توانید مقاله طب سوزنی چه بیماری هایی را درمان می کند را مطالعه کنید.

همانطور که گفتیم ابتدا باید به متخصص طب سوزنی و کلینیک معتبر مراجعه کنید تا از درد و خون ریزی در امان باشید. قطعا اگر طب سوزنی بدست متخصص انجام شود هیچ گونه عوارضی برای بیمار نخواهد داشت.

قدم بعدی پس از مراجعه به پزشک متخصص، یافتن دلیل بیماری است. پزشک پس از معاینه با توجه به دلیل و شدت بیماری، نقاط مورد نیاز را برای طب سوزنی مشخص می کند. این نقاط اکثرا در اطراف گوش قرار دارند تا وزوز گوش را درمان کنند.

طب سوزنی و وزوز گوش
وزوز گوش چپ

چگونه وزوز گوش با طب سوزنی درمان می شود؟

در طب سوزنی اعتقاد براین است که دلیل تمام بیماری ها، ایجاد اختلال در عبور انرژی از گذرگاه های بدن است. پس برای رفع این اختلال و بهبود و سلامتی کامل بدن، سوزن های مخصوص در نقاطی که باعث ایجاد اختلال شده وارد می شوند و پس از تحریک نقاط مختلف بدن، انرژی را به صورت متعادل در بدن منتشر می کنند. در نتیجه انرژی به طور متعادل در بدن به گردش در می آید و بیماری مورد نظر بهبود می یابد.

فواید طب سوزنی گوش

بدون درد و دارو، بدون عوارض، انجام طی چند جلسه یا حتی با کات طی یک جلسه قابل درمان

روند درمان وزوز گوش با طب سوزنی بدون دردمی باشد. سوزن های مخصوص در نقاط مشخص شده وارد می شوند و پس از متعادل سازی انرژی بدن، وزوز گوش متوقف شده و درمان می شود.

بهترین دکتر طب سوزنی اصفهان

اگر به دنبال بهترین دکتر طب سوزنی در اصفهان هستید، ما به شما دکتر علی اعتمادی متخصص طب سوزنی را پیشنهاد می کنیم. دکتر علی اعتمادی فارغ التحصيل از دانشگاه چين می باشد و خدمات درمانی بسیاری از جمله درمان کیست تخمدان با طب سوزنی، درمان ناباروری، کاهش استرس، افزایش قدباطب سوزنی و… را به بیماران ارائه می دهد. دکتر اعتمادی با استفاده از سوزن های یکبار مصرف سلامت بیماران را تضمین می کند. هرگونه درمان توسط دکتر اعتمادی بدون عوارض بوده و در سریع ترین زمان ممکن علائم بهبود در فرد نمایان می شود. برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت با شماره 03132240920 تماس حاصل نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت