درمان میگرن با طب سوزنی

افرادی که سردردهای شدیدی را تجربه کرده‌اند به خوبی موضوع مقاله امروز را درک می‌کنند. بله درست است موضوع مقاله امروز ما درباره طب سوزنی برای میگرن است. شاید افرادی که میگرن‌های شدیدی را تجربه کرده‌اند دست به هر کاری زده باشند تا سردرد خود را آرام کنند.

سوالی که ما از شما داریم این است که از چه روش‌های درمانی استفاده کرده‌اید؟ فقط استفاده از قرص‌ها و داروهای شیمیایی؟ یا نه به سراغ درمان میگرن با طب سنتی و یا حتی طب سوزنی هم رفته‌اید؟

از داروهای شیمیایی خسته نشده‌اید؟ به دنبال روش‌های بی ضرر نیستید؟

اگر پاسخ شما به 2 سوال بالا مثبت است مقاله امروز را از دست ندهید…

دانستنی های میگرنی!

میگرن چیه و با بدن شما چه کار می‌کند؟

درد سردرد را تصور کنید. این درد را 2 برابرش کنید. 2 برابر شدن این درد میگرن نام دارد.

سردرد میگرنی سومین بیماری شایع در میان مردم جهان است که درد آن از متوسط تا شدید می‌باشد.

مدت زمان میگرن از 4 تا 72 ساعت است. این درد به حدی شدید است که شما را از زندگی و کار روزانه‌تان عقب می‌اندازد.

علت درد میگرن هنوز دقیق مشخص نشده است اما تحقیقاتی که صورت گرفته است نشان می‌دهد افرادی که میگرن دارند واکنش شدیدتری در مقابل اتفاقات محیطی نشان می‌دهند.

درمان میگرن با طب سوزنی

برخی برای درمان سردردهای میگرنی که دارند به سراغ استفاده از داروهای مختلف می‌روند اما در این میان افراد دیگری هم هستند که روش‌های بی ضرر و یا کم خطر را انتخاب می‌کنند.

طب سوزنی از آن دست روش‌هایی است که بدون هیچ خطری میگرن و سردرد شما را درمان می‌کند.

متخصص طب سوزنی با فرو کردن سوزن‌های خاص در نقاط تعیین شده باعث ترشح اندورفین، گردش بیشتر خون و شل شدن عضلات می‌کند. این امر در نهایت باعث تسکین درد شما می‌شود و روز به روز حال شما بهتر می‌‌کند.

درمان میگرن بدون دارو

میگرن یکی از بیماری‌های شایع عصر حاضر است که باعث ایجاد سردرد شدید، تهوع، افزایش حساسیت به نور و صدا و گاهی اوقات حتی استفراغ می‌شود. اغلب افراد برای درمان میگرن به داروها و البته داروهای تجویزی رویه می‌برند. اما برخی افراد ممکن است نخواهند یا نتوانند از داروها استفاده کنند. به خوشبختی، روش‌های غیر دارویی برای درمان میگرن نیز وجود دارند. این شامل تغییرات در سبک زندگی، مثل تغییر در روش تغذیه، مدیریت استرس، استفاده از روش‌های طب سوزنی چینی، طب سنتی مانند آروماتراپی و یوگا می‌شود. همچنین، برخی تکنیک‌های تنفسی و تمرینات ورزشی نیز می‌توانند به درمان میگرن بدون نیاز به دارو کمک کنند. در نهایت، همه این روش‌ها باید تحت نظارت پزشک باشند و با توجه به شدت و نوع میگرن شخص، مناسبترین روش درمانی برایش تعیین شود.

“روش‌های طبیعی می‌توانند برای درمان میگرن بسیار موثر باشند و نیازی به استفاده از داروهای شیمیایی ندارد.”

درمان میگرن با طب سوزنی

– طب سوزنی یکی از روش‌های سنتی درمانی است که بر پایه تزریق سوزن به نقاط خاص بدن انجام می‌شود.
– این روش از هزاران سال قبل در چین و سایر کشورهای آسیایی مورد استفاده قرار می‌گرفته است و امروزه در سراسر جهان شناخته شده است.
– طب سوزنی برای درمان مشکلات فیزیکی و روحی مانند درد، استرس، اضطراب و مشکلات خواب استفاده می‌شود.
– این روش بر اساس اصول طب سوزنی شامل تناسب نقاط بدن با ارگان‌ها و انرژی‌های زندگی است.
– طب سوزنی به عنوان یک درمان جایگزین و مکمل نیز استفاده می‌شود و می‌تواند در کنار درمان‌های دیگر موثر باشد.

مزایای طب سوزنی برای سردرد

طب سوزنی همانند روش‌های درمانی دیگر فوایدی دارد که ما در این قسمت آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

با وارد کردن سوزن‌ها در بدن انرژی در بدن شما تغییر می‌کند و تعادل در بدن شما ایجاد می‌شود.
ترشح اندروفین که درد شما را تسکین می‌دهد.
افزایش گردش خون در بدن شما رخ می‌دهد.
سیستم ایمنی شما را تحریک می‌کند.
طب سوزنی در میگرن باعث می‌شود درد شما کاهش پیدا کند و یا تعداد دفعاتی که میگرن به سراغ شما می‌آمد کاهش پیدا کند.
هزینه‌ای که باید برای طب سوزنی جهت میگرن پرداخت کنید بسیار کمتر از دیگر روش‌های درمانی است.
برخی از افراد ممکن است به دلیل استفاده از داروهای میگرنی دچار عوارض زیادی شده باشند این افراد باید طب سوزنی را امتحان کنند.
گاهی بعضی از افراد هستند که به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای که دارند نمی‌توانند از داروهای میگرن استفاده کنند به همین خاطر طب سوزنی برای درمان میگرن گزینه عالی محسوب می‌شود.

طب سوزنی بخصوص در میان افرادی که می خواهند از عوارض جانبی داروهای سردرد و میگرن دوری کنند ، بعنوان گزینه پیشگیری در نظر گرفته می شود. برخی مطالعات علمی وجود دارد که مزایای طب سوزنی در پیشگیری از میگرن را مورد حمایت قرار می دهد.
قطعاً یک درمان مثل طب سوزنی، می تواند تاثیر تسکین دهنده ای را القا کرده و باعث شود که مردم تاثیر سودمند آن را باور نمایند. زمانی که درمان میگرن با طب سوزنی برای پیشگیری استفاده می شود، به مدت 5 تا 10 هفته، دو یا یک روز در هفته انجام می شود.
بعد از 20 جلسه طب سوزنی انجام شده توسط یک دکتر طب سوزنی خوب در  اصفهان، شما کاهش تعداد دفعات تکرار میگرن را تجربه خواهید کرد. میزان ماندگاری این تاثیر و اینکه آیا توقف برگزاری جلسات منظم طب سوزنی، می تواند نتیجه پیشگیری از میگرن را حفظ کند یا خیر، نامعلوم است.
بعلاوه، طب سوزنی بعنوان یک درمان موثر برای برخی ناهنجاری هایی که باعث شروع میگرن می شوند نیز توصیه شده است. اگر دچار اضطراب، افسردگی، بی خوابی و ناهنجاری های مرتبط با استرس، شده اید، درمان ناهنجاری با طب سوزنی، می تواند در پیشگیری از حملات میگرن موثر واقع شود.

درمان میگرن با طب سوزنی چه عوارضی دارد؟

ممکن است چند مورد عارضه برای شما داشته باشد اما همین چند مورد هم با کمک گرفتن از یک متخصص برای شما به وجود نمی‌آید. برخی از این عوارض را نام می‌بریم:

شاید هنگام فرو کردن سوزن در بردن کمی درد احساس کنید.
بعد از تمام شدن جلسات احتمالا کمی کبودی را در محل‌هایی که سوزن وارد شده است مشاهده می‌کنید.
سوزن‌ها یک بار مصرف هستند اگر از آن‌ها چندین بار استفاده شود باعث ایجاد عفونت در بدن شما می‌شود.

در صورتی که ایمنی‌های لازم را رعایت کنید هیچ خطری سلامتی شما را تهدید نمی‌کند.

تعداد جلسات طب سوزنی برای میگرن

تعداد جلسات طب سوزنی که برای درمان میگرن و سردرد تجویز می‌شود معمولا بین 10 تا 30 جلسه می‌باشد اما تعداد دقیق آن توسط پزشک متخصص طب سوزنی بعد انجام معاینات اعلام می‌شود.

بیشتر از این که به تعداد جلسات فکر کنید بهتر است که به بهبودی حال خودتان توجه داشته باشید.

فیلم طب سوزنی برای میگرن

طب سوزنی برای درمان چه بیماری هایی خوبه؟

طب سوزنی تا به الان توانسته است در حوزه‌های مختلف نتایج خوبی را به نمایش بگذارد.

• برخی از این حوزه‌ها به قرار زیر هستند:
  • درمان سردرد و میگرن با طب سوزنی
  • افزایش قد نوجوانان
  • درمان کمر درد و دیسک کمر
  • درد گردن
  • اضطراب و افسردگی
  • لاغری با طب سوزنی
  • درمان کبد چرب
  • زیبایی و جوانسازی
  • لیفت صورت و بدن
  • بالا بردن پلک به روش طب سوزنی

هزینه طب سوزنی برای سردرد

نگران نباشید هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید قطعا به اندازه داروهایی که هر ماه باید خریداری کنید نیست.

طب سوزنی یکی از روش‌های طب سنتی چینی است که با استفاده از سوزن‌های باریک و تیز، در نقاط مشخصی از بدن قرار داده می‌شوند. این روش برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات سلامتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله سردرد. هزینه طب سوزنی برای سردرد می‌تواند متفاوت باشد و بستگی به عوامل مختلفی مانند مکان، تخصص و مجرب بودن پزشک، تعداد جلسات مورد نیاز و نوع بیماری سردرد داشته باشد. به طور عمومی، هزینه این روش در مقایسه با داروهای شیمیایی و روش‌های دیگر درمانی نسبتاً کمتر است. اما هزینه طب سوزنی ممکن است نسبت به امبدینگ کمتر باشد اما کثرت تعداد جلسات بیشتر است.

همچنین طب سوزنی شامل بیمه نمی شود.

متخصص درمان میگرن در اصفهان

در حال حاضر اگر بخواهیم پزشکی که درمان میگرن با طب سوزنی اصفهان و در حوزه طب سوزنی درجه یک باشد را نام ببریم قطعا باید اسم دکتر علی اعتمادی متخصص طب سوزنی اصفهان را اول از همه قرار دهیم.

دکتر علی اعتمادی با کارنامه درخشانی که در حوزه درمان با طب سوزنی دارند توانسته‌اند نه تنها در اصفهان بلکه در سراسر ایران مراجعان مختلفی داشته باشند.

ایشان فارغ التحصیل شده دانشگاه CBIATC چین هستند و در بخش‌های مختلفی مثل:

• ناراحتی گوارشی و رفلاکس
  • گونه گذاری
  • افزایش قد با طب سوزنی
  • درمان کبد چرب با طب سوزنی
  • لاغری با امبدینگ
  • کوچک کردن سینه
  • زیبایی و جوانسازی
  • درمان کمر درد
  • درمان آرتروز زانو خفیف

مشغول به کار و درمان هستند. شما برای دریافت نوبت و یا مشاوره می‌توانید با شماره تلفن 03132240920 تماس حاصل نمایید.

سخن پایانی

“از میگرن خلاص شوید و زندگیتان را به رنگ و بویی جدید تجربه کنید! با طب سوزنی و روش امبدینک کات شما میتوانید از دردسرهای میگرن خلاص شده و به طور کامل انرژی و شادابی را به خود بازگردانید. دیگر نیازی به تحمل درد و ناراحتی نیست، همین حالا اقدام کنید و بهترین نسخه خودتان را در آینده ای بی درد و بی نگرانی به تصویر بکشید. به مطب ما مراجعه کنید و از درمان میگرن بدون دارو رو تجربه کنید”

از طب سوزنی برای درمان میگرن استفاده می‌شود این روش درمانی برای شما هیچ ضرری ندارد و شما را از خوردن هر گونه قرص و دارو راحت میکند.

البته به شرطی که از پزشکی حاذق و ماهر کمک بگیرید.

سوالات متداول طب سوزنی برای میگرن

آیا از طب سوزنی برای سردردهای میگرنی می توان استفاده کرد؟

بله. این روش درمانی با افزایش گردش خون، تغییر سیستم ایمنی و ترشح هورمون اندورفین در شما را تسکین می‌ دهند.

تعداد جلسات طب سوزنی برای درمان میگرن چقدر است؟

معمولا بین 10 تا 130 جلسه اما تعداد جلسات دقیق توسط پزشک متخصص طب سوزنی اعلام می‌شود.

برای انجام طب سوزنی باید از داروهای شیمیایی نیز استفاده کرد؟

خیر. طب سوزنی شما را از خوردن هر گونه قرص و دارویی محروم می‌کند.