درمان میگرن با طب سوزنی

آشنایی با طب سوزنی برای میگرن

افرادی که سردردهای شدیدی را تجربه کرده‌اند به خوبی موضوع مقاله امروز را درک می‌کنند. بله درست است موضوع مقاله امروز ما درباره طب سوزنی برای میگرن است.

شاید افرادی که میگرن‌های شدیدی را تجربه کرده‌اند دست به هر کاری زده باشند تا سردرد خود را آرام کنند.

سوالی که ما از شما داریم این است که از چه روش‌های درمانی استفاده کرده‌اید؟ فقط استفاده از قرص‌ها و داروهای شیمیایی؟ یا نه به سراغ درمان میگرن با طب سنتی و یا حتی طب سوزنی هم رفته‌اید؟

از داروهای شیمیایی خسته نشده‌اید؟ به دنبال روش‌های بی ضرر نیستید؟

اگر پاسخ شما به 2 سوال بالا مثبت است مقاله امروز را از دست ندهید…

دانستنی های میگرنی!

میگرن چیه و با بدن شما چه کار می‌کند؟

درد سردرد را تصور کنید. این درد را 2 برابرش کنید. 2 برابر شدن این درد میگرن نام دارد.

سردرد میگرنی سومین بیماری شایع در میان مردم جهان است که درد آن از متوسط تا شدید می‌باشد.

مدت زمان میگرن از 4 تا 72 ساعت است. این درد به حدی شدید است که شما را از زندگی و کار روزانه‌تان عقب می‌اندازد.

علت درد میگرن هنوز دقیق مشخص نشده است اما تحقیقاتی که صورت گرفته است نشان می‌دهد افرادی که میگرن دارند واکنش شدیدتری در مقابل اتفاقات محیطی نشان می‌دهند.

درمان میگرن با طب سوزنی

برخی برای درمان سردردهای میگرنی که دارند به سراغ استفاده از داروهای مختلف می‌روند اما در این میان افراد دیگری هم هستند که روش‌های بی ضرر و یا کم خطر را انتخاب می‌کنند.

طب سوزنی از آن دست روش‌هایی است که بدون هیچ خطری میگرن و سردرد شما را درمان می‌کند.

متخصص طب سوزنی با فرو کردن سوزن‌های خاص در نقاط تعیین شده باعث ترشح اندورفین، گردش بیشتر خون و شل شدن عضلات می‌کند. این امر در نهایت باعث تسکین درد شما می‌شود و روز به روز حال شما بهتر می‌‌کند.

آیا طب سوزنی برای میگرن مفید است؟

طب سوزنی همانند روش‌های درمانی دیگر فوایدی دارد که ما در این قسمت آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. با وارد کردن سوزن‌ها در بدن انرژی در بدن شما تغییر می‌کند و تعادل در بدن شما ایجاد می‌شود.
  2. ترشح اندروفین که درد شما را تسکین می‌دهد.
  3. افزایش گردش خون در بدن شما رخ می‌دهد.
  4. سیستم ایمنی شما را تحریک می‌کند.
  5. طب سوزنی در میگرن باعث می‌شود درد شما کاهش پیدا کند و یا تعداد دفعاتی که میگرن به سراغ شما می‌آمد کاهش پیدا کند.
  6. هزینه‌ای که باید برای طب سوزنی جهت میگرن پرداخت کنید بسیــــــار کمتر از دیگر روش‌های درمانی است.
  7. برخی از افراد ممکن است به دلیل استفاده از داروهای میگرنی دچار عوارض زیادی شده باشند این افراد باید طب سوزنی را امتحان کنند.
  8. گاهی بعضی از افراد هستند که به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای که دارند نمی‌توانند از داروهای میگرن استفاده کنند به همین خاطر طب سوزنی برای درمان میگرن گزینه عالی محسوب می‌شود.

طب سوزنی چه عوارضی دارد؟

ممکن است چند مورد عارضه برای شما داشته باشد اما همین چند مورد هم با کمک گرفتن از یک متخصص برای شما به وجود نمی‌آید. برخی از این عوارض را نام می‌بریم:

1. شاید هنگام فرو کردن سوزن در بردن کمی درد احساس کنید.
  2. بعد از تمام شدن جلسات احتمالا کمی کبودی را در محل‌هایی که سوزن وارد شده است مشاهده می‌کنید.
  3. سوزن‌ها یک بار مصرف هستند اگر از آن‌ها چندین بار استفاده شود باعث ایجاد عفونت در بدن شما می‌شود.

در صورتی که ایمنی‌های لازم را رعایت کنید هیچ خطری سلامتی شما را تهدید نمی‌کند.

طب سوزنی برای میگرن

تعداد جلسات طب سوزنی برای میگرن

تعداد جلساتی که طب سوزنی برای درمان میگرن و سردرد تجویز می‌شود معمولا بین 10 تا 30 جلسه می‌باشد اما تعداد دقیق آن توسط پزشک متخصص طب سوزنی بعد انجام معاینات اعلام می‌شود.

بیشتر از این که به تعداد جلسات فکر کنید بهتر است که به بهبودی حال خودتان توجه داشته باشید.

طب سوزنی برای درمان چه بیماری هایی پیشنهاد می شود؟

طب سوزنی تا به الان توانسته است در حوزه‌های مختلف نتایج خوبی را به نمایش بگذارد.

برخی از این حوزه‌ها به قرار زیر هستند:

1. درمان میگرن با طب سوزنی
  2. کمر درد
  3. درد گردن
  4. درمان سردرد با طب سوزنی
  5. اضطراب و افسردگی
  6. لاغری با طب سوزنی
  7. درمان کبد چرب
  8. زیبایی و جوانسازی
  9. لیفت صورت و بدن
  10. بالا بردن پلک به روش طب سوزنی

هزینه طب سوزنی برای میگرن چقدر است؟

نگران نباشید هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید قطعا به اندازه داروهایی که هر ماه باید خریداری کنید نیست.

در صورتی که بیمه داشته باشید حتی ممکن است بیمه درمان شما را تحت پوشش قرار داد و همان مبلغی را که باید برای طب سوزنی پرداخت می‌کردید را کمتر کند.

متخصص درمان میگرن در اصفهان

در حال حاضر اگر بخواهیم پزشکی که درمان میگرن با طب سوزنی اصفهان و در حوزه طب سوزنی درجه یک باشد را نام ببریم قطعا باید اسم دکتر علی اعتمادی متخصص طب سوزنی را اول از همه قرار دهیم.

دکتر علی اعتمادی با کارنامه درخشانی که در حوزه درمان با طب سوزنی دارند توانسته‌اند نه تنها در اصفهان بلکه در سراسر ایران مراجعان مختلفی داشته باشند.

ایشان فارغ التحصیل شده دانشگاه CBIATC چین هستند و در بخش‌های مختلفی مثل:

1. ناراحتی گوارشی و رفلاکس
  2. گونه گذاری
  3. افزایش قد با طب سوزنی
  4. درمان کبد چرب با طب سوزنی
  5. لاغری با امبدینگ
  6. کوچک کردن سینه
  7. زیبایی و جوانسازی
  8. درمان کمر درد
  9. درمان آرتروز زانو خفیف

مشغول به کار و درمان هستند. شما برای دریافت نوبت و یا مشاوره می‌توانید با شماره تلفن 03132240920 تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول طب سوزنی برای میگرن

آیا از طب سوزنی برای سردردهای میگرنی می توان استفاده کرد؟

بله.

این روش درمانی با افزایش گردش خون، تغییر سیستم ایمنی و ترشح هورمون اندورفین در شما را تسکین می‌ دهند.

تعداد جلسات طب سوزنی برای درمان میگرن چقدر است؟

معمولا بین 10 تا 130 جلسه اما تعداد جلسات دقیق توسط پزشک متخصص طب سوزنی اعلام می‌شود.

برای انجام طب سوزنی باید از داروهای شیمیایی نیز استفاده کرد؟

خیر.

طب سوزنی شما را از خوردن هر گونه قرص و دارویی محروم می‌کند.

سخن پایانی

از طب سوزنی برای درمان میگرن استفاده می‌شود این روش درمانی برای شما هیچ ضرری ندارد و شما را از خوردن هر گونه قرص و دارو راحت میکند.

البته به شرطی که از پزشکی حاذق و ماهر کمک بگیرید.

Call Now Buttonتماس با ما