افزایش قد با طب سوزنی

افزایش قد با طب سوزنی در اصفهان ( فرآیند + زمان + تاثیرگذاری)

امروزه افزایش قد با طب سوزنی در اصفهان برای خانواده به یک دغدغه تبدیل شده است. بله درست شنیدید افزایش قد نشان به آن نشان که از قدیم الایام تا به الان برای یک بار هم که شده است جلوی آیینه ایستاده‌اید و به قد و قواره خودتان توجه کرده‌اید! و یا این که با یک مترِ بلند بالا سعی کرده‌اید قدتان را اندازه گیری کنید!

البته فکر کنیم برای یک بار هم که شده همه ما در بچگی این کار را انجام داده‌ایم. یادش بخیر!

از همان بچگی پدرها و به خصوص مادرها نگران رشد قد ما بوده‌اند و تا دلتان بخواهد قرص‌ها و غذاهای کلسیم دار را به خورد ما داده‌اند. حتی با استفاده از فرمول‌های مختلف سعی در حساب قد ما داشته‌اند. خاطرتان که هست؟

همه و همه جمع شده است تا رشد قد را برای خانواده‌ها به یک معضل بزرگ تبدیل کند.

حال برای این معضل بزرگ روش‌های درمانی مختلفی پیشنهاد می‌شود اما واقعا کدام یک از این روش‌ها نتیجه بخش است؟

افزایش قد با طب سوزنی؟

لیزر؟

جراحی؟

ما اینجاییم که عبارت نتیجه بخش بودن را برای شما از یک عبارت غیر ممکن به یک عبارت ممکن تبدیل کنیم.

برای آن‌هایی که رویای بلند قد شدن را دارند!

بعد از کلی صحبت زمان آن رسیده است که درباره چگونگی افزایش قد با طب سوزنی صحبت کنیم.

شاید آگهی‌های مختلفی درباره “افزایش قد در یک هفته” یا حتی در یک ماه را دیده و یا شنیده باشید! آگهی افزایش قد با لیزر را چطور؟ به حق چیزهای ندیده و نشنیده.

بگذریم، طب سوزنی با همه علوم و تحقیقات دیگر متفاوت است.

شاید بپرسید چرا؟

جواب این سوال خیلی ساده است؛ چرا که طب سوزنی یک علم قدیمی و اثبات شده و البته نتیجه بخش است که از طرفی در کشورهای مختلف از این طب برای درمان بیماری‌های مختلف استفاده می‌شود.

 طب سوزنی یکی از روش‌های موثر و البته بی خطر برای افزایش قد فرزندان شما است.

حالا این فرآیند به چه شکل است؟

باید گفت که طب سوزنی از طریق تحریک هورمون‌های افزایش قد، ایجاد تغییر در هورمون‌های اشتها و متابولیسم و جلوگیری از عواملی که رشد را مختل می‌کنند، قد شما را افزایش می‌دهند.

البته این فرآیند یه خورده پیچیده‌تر از این صحبت‌ها است ما سعی کرده‌ایم به زبان ساده این فرآیند را برای شما توضیح دهیم.

می خواهیم یک رازی رو بهتون بگیم…

درست است که افزایش و رشد قد با طب سوزنی امکان پذیر است اما مراقب باز بودن صفحه رشد فرزندانتان باشید.

زمانی که صفحه رشد همه ما بسته شود دیگر با چنین روش‌هایی امکان رشد و افزایش قد وجود ندارد و باید به سراغ جراحی‌های مختلف بروید.

از ما گفتن بود…

برای آگاهی از باز بودن صفحه رشد باید به سراغ عکس برداری‌های رادیولوژی بروید اما معمولا صفحه رشد پسران در دهه سوم و دختران در دهه دوم بسته می‌شود.

چه زمانی طب سوزنی بیشترین اثر را دارد؟

این که فرزند شما در چه مرحله‌ای از بلوغ قرار دارد تاثیرگذاری طب سوزنی را کم یا زیاد می‌کند.

بیشترین اثر گذاری در سال‌های اولیه بلوغ به چشم می‌خورد. برای دختران 9 تا 14 و برای پسران از 13 تا 19 سالگی!

پس بجنبید تا دیر نشده…

تأثیر طب سوزنی برای افزایش قد

اثر شگفت انگیز طب سوزنی در افزایش قد با کاشت نخ یک روش بسیار بی خطر و کم عارضه و همچنین با هزینه خیلی کمتر نسبت به دارو یا جراحی می باشد. طب سوزنی علاوه بر افزایش هورمون رشد باعث افزایش سوخت و ساز و متابولیسم و باعث افزایش انرژی وقوای حیاتی بدن می شود و بدین طریق رشد قد را تسریع می کند .

البته افزایش قدباطب سوزنی درصورتی جواب میده و باغث رشد میشه که صفحات رشد بسته نشده باشد.

همچنین انتظار نداشته باشید یک هفته و یک ماه 10 سانت قدنوجوان بلند بشه چون این روش کاملا استاندارد نیاز به زمان و انجام منظم کات می باشد.

با توجه به اینکه طب سوزنی و کاشت نخ امبدینگ تأثیر مستقیمی بر نقاط عصبی بدن دارد، بهبود در طولی شدن استخوان‌ها و عضلات امکان‌پذیر است. درمان با طب سوزنی می‌تواند بهبود در ترکیبات و تولید هورمون‌های رشد را تسهیل کند، که در نتیجه افزایش قد را تسریع می‌کند. همچنین، این روش می‌تواند در مبارزه با مشکلات عضلانی و اسکلتی مانند کمردرد، درد گردن و درد مفاصل نیز مؤثر باشد.

علاوه بر این، طب سوزنی باعث بهبود جریان خون در بدن می‌شود که می‌تواند منجر به تقویت عضلات و استخوان‌ها شود و در نتیجه افزایش قد را ایجاد میکند. هرچند که این روش نیازمند صبر و پیوستگی است و نیاز به جلسات منظم و مداوم دارد، اما ممکن است در افزایش قد یک راه کم هزینه و غیرجراحی‌ای باشد.

فیلم طب سوزنی برای افزایش قد

افزایش قد با طب سوزنی تا چندسانت؟

افزایش قد به عوامل مختلفی از جمله تغذیه، ورزش، باز یا بسته بودن صفحات رشد و شرایط محیطی بستگی دارد. اما برای افزایش قد پس از طب سوزنی، ورزش‌های پریدنی مانند والیبال و بسکتبال یا ورزش‌های کششی را انجام داده و تغذیه‌ای که شامل کلسیم و پروتئین باشد، مصرف کنید. در صورتی که صفحات رشد شما باز باشد و تغذیه مناسب و خواب کافی داشته باشید، پس از طب سوزنی قد و کاشت نخ امبدینگ چیزی حدود 10 الی 15 سانت افزایش قد در نوجوانان و کودکان خواهید داشت.

افزایش قد با طب سنتی تا 30 سالگی

چه کسی گفته است سن مهم نیست و فقط یک عدد است؟

در قسمت‌های قبلی درباره بسته شدن صفحه رشد و سن مناسب طب سنتی گفتیم اما در این قسمت ما بهتون ثابت می‌کنیم که سن نه تنها فقط یک عدد نیست بلکه بلندی و کوتاهی قد شما به همان سن وابسته است.

همه ما می‌دانیم که افزایش و رشد قد به ژنتیک، تغذیه و عوامل محیطی بستگی دارد اما خب این که افزایش قد با طب سوزنی بعد از سن بلوغ ممکن است یا نه به احتمال 99/9 درصد سوال شما هم هست؛ بنابراین این که شنیده‌اید تا سن 30 سالگی هم افزایش قد ممکن است، حرفی بیش نیست!

افزایش اندازه قد در بزرگسالی

افزایش اندازه قد در بزرگسالی یک فرآیند طبیعی است که در طول سال‌های نوجوانی رخ می‌دهد. در این دوره، بدن هر فرد شروع به رشد و توسعه می‌کند و این تغییرات به ویژه در قد قابل مشاهده است. در طول این فرآیند، استخوان‌ها و مفاصل فرد نیز رشد می‌کنند و به طور مستمر طولانی می‌شوند.

صرفا با حرکات اصلاحی و کششی و ورزش که قوز و انحراف کمر از بین رود ممکن است افزایش قد تا چند سانت در بزرگسالی رخ دهد.

عواملی که می‌توانند به افزایش اندازه قد در بزرگسالی کمک کنند، شامل موارد زیر می‌شود:

1. میراث ژنتیک: ژنتیک یکی از عوامل اصلی در تعیین اندازه قد فرد است. اگر والدین یا اعضای خانواده‌ای که چنین خصوصیتی را دارند، بلند قد باشند، احتمالاً فرزندان نیز این ویژگی را به ارث خواهند برد.

2. تغذیه مناسب: تغذیه سالم و مناسب نقش مهمی در رشد و توسعه استخوان‌ها و عضلات دارد. مواد مغذی مانند پروتئین‌ها، کلسیم و ویتامین D برای ساخت و تقویت استخوان‌ها ضروری هستند. بنابراین، مصرف مواد غذایی سالم و متنوع می‌تواند به افزایش اندازه قد در بزرگسالی کمک کند.

به طور کلی، افزایش اندازه قد در بزرگسالی یک فرآیند طبیعی است که می‌تواند تحت تأثیر عوامل ژنتیک، تغذیه و سایر شرایط محیطی قرار گیرد. برای داشتن قد بلند در بزرگسالی، مهم است که فرد از یک سبک زندگی سالم و فعالیت بدنی منظم برخوردار باشد.

ویدیو نحوه کاشت نخ جهت افزایش قد نوجوانان بدون جراحی و دارو

افزایش قد در یک هفته؟!

به نظر شما افزایش قد با طب سوزنی در یک هفته ممکن است؟ اگر ممکن باشد که آرزوی محال خیلی از ما را به واقعیت تبدیل کرده است!

بگذارید برایتان واضح‌تر صحبت کنیم. برای افزایش قد با طب سوزنی نیاز به تعداد جلسات مختلفی است که البته این تعداد جلسات با توجه به معاینه و صلاح دید پزشک طب سوزنی در هر فردی متغیر است.

بعد از گذراندن جلسات طب سوزنی و تحریک هورمون‌های رشد آماده رشد قد خود باشید. در طول درمان رشدی اتفاق نمی‌افتد و از 6 تا 12 ماه بعد رشد شما آغاز می‌شود به عبارتی برای بهترین نتیجه زمان نیاز است. نه در یک هفته!!

افزایش قد در یک هفته

نقاط طب سوزنی برای افزایش قد

برای رشد قد بالاخره باید بر روی یک سری از قسمت‌های بدن تمرکز شود. در این بخش به معرفی مختصری از این قسمت‌ها می‌پردازیم.

  • مسیر انرژی بدن

پزشک با تشخیص این که انرژی از چه مسیری عبور می‌کند به درمان می‌پردازد و سوزن مخصوص را در همان قسمت فرو می‌کند.

  • زانوها

مفاصل برای رشد قد اهمیت زیادی دارند که زانو یک بخش از آن‌ها محسوب می‌شود. با فرو کردن سوزن در این قسمت‌ها شانس بلند قد شدن را از آن خودتان می‌کنید.

  • شست پا

با وارد کردن شوک به این قسمت‌ها می‌توان باعث رشد قد شما شد.

  • پا

پاها مهم‌ترین قسمت برای رشد قد محسوب می‌شوند؛ چرا که این قسمت به صورت مستقیم در بلند قد شدن شما موثر است.

3 مورد از نکات مهم رشد قد با طب سنتی

با رعایت کردن یک سری نکات رشد قد شما بهتر صورت می‌گیرد. این نکات به شرح زیر هستند:

  1. داشتن خواب کافی و لازم در ساعت مناسب شبانه روز
  2. رژیم غذایی مناسب (خوردن پروتئین و کلسیم کافی)
  3. انجام ورش‌ها و حرکات کششی مناسب
  4. زیر نظر دکتر متخصص تغذیه و رژیم درمانی پیش بروید

با رعایت کردن موارد بالا نتیجه و اثرگذاری کاری که انجام داده‍اید بیشتر می‌شود.

بهترین دکتر طب سوزنی برای افزایش قد

یک پزشک خوب معمولا در جلسه اول به معاینه کامل و گرفتن شرح حال از بیمار می‌پردازد و بعد از بررسی‌های لازم و البته کافی تشخیص خود را اعلام می‌کند.

مواردی که در بالا بیان کردیم تنها بخشی از ویژگی‌های لازم برای یک پزشک است و موارد دیگری هم وجود دارند.

همه ما می‌دانیم که در حوزه طب سوزنی در شهرهای مختلف پزشکان خبره‌ای وجود دارند که البته اگر پزشکی در حرفه و اخلاق پزشکی حرف اول را بزند حتی از شهرهای دیگر هم برای درمان به چنین درمانگری مراجعه می‌کنند.

به ویژگی‌های بالا دقت کردید؟ در حوزه طب سنتی پزشکی با ویژگی‌های بالا می‌شناسید؟
اگر پاسخ شما به سوال‌های بالا منفی است توجه شما را به پاراگراف بعدی جلب می‌کنیم!

برای تجربه کردن ویژگی‌های بالا دکتر علی اعتمادی متخصص طب سوزنی را به شما معرفی می‌کنیم.

همین الان برای قد نوجوانتون تصمیم بگیرید

بگذارید برای شما این را بگویم: شما قادر هستید. شما قدرت تغییر را در دستان خود دارید. این امر به نظر می‌رسد که قد، یک ویژگی ژنتیکی است که نمی‌توان تغییرش داد، اما با انگیزه و تلاش صحیح، می‌توانید ارتفاع قد خود را افزایش دهید.

تصمیم بگیرید که ارتفاع خود را به طور طبیعی و بدون هیچ گونه عمل جراحی افزایش دهید.

بعد از تصمیم گیری، زمان آن است که اقدام کنید. شاید بخواهید با طب سوزنی و تغییر رژیم غذایی خود شروع کنید. مصرف مواد غذایی غنی از ویتامین D، کلسیم و پروتئین، می‌تواند به ساختار استخوان‌ها کمک کند و در نتیجه ارتفاع شما را افزایش دهد. همچنین، ورزش هایی مانند شنا، بسکتبال و والیبال نیز می‌توانند به طول شما کمک کنند.

یکی از مهم‌ترین عواملی که بر روی ارتفاع ما تأثیر می‌گذارد، اعتماد به نفس است. باید به خودتان اعتماد کنید و بدانید که شما می‌توانید دستاوردهای بزرگی را در زندگی خود برسانید، از جمله افزایش ارتفاع قد خود.

هر نوجوانی می‌تواند قد خود را افزایش دهد و به اهداف بزرگی برسد. اما باید به خودتان اعتقاد داشته باشید و به تلاش خود پایبند باشید.

بهترین دکتر طب سوزنی در اصفهان

قبول کنید که پیدا کردن و تشخیص بهترین دکتر طب سوزنی در شهرهای بزرگ مثل اصفهان کار آسانی نیست.

بین خودمان باشد اما تشخیص تخصص داشتن و یا نداشتن پزشکان هم کار سختی شده است!

حالا شاید پیش خودتان بگویید که با یک پرس و جوی ساده این مشکلات برطرف می‌شود اما باید بگوییم که زهی خیال باطل! اعتماد و تشخیص به همین راحتی‌ها هم نیست.

جا دارد باز هم بگوییم از ما گفتن بود…

درست است که با صحبت‌های ما ته دلتان خالی شد اما ما برای این مشکلات شما راهکار داریم و آن هم چه راهکاری.

وقت آن رسیده است که این خبر خوب  رو از ما بشنوید. افزایش قد با طب سوزنی در اصفهان توسط دکتر اعتمادی یکی از مجرب‌ترین متخصص طب سوزنی در اصفهان با نتایج بسیار عالی انجام میشود.

برای این که هم خیال شما و هم ما راحت شود بهتر است که با کلیک کردن بر روی عبارت “درباره دکتر اعتمادی” مطالبی که ممکن است از قلم افتاده باشد را بخوانید.

کلام آخر

تا به اینجای مقاله با طب سوزنی و تاثیرگذاری آن در افزایش قد آشنا شدید و با یک سرچ ساده با لیستی از پزشکان طب سوزنی در اصفهان مواجه می‌شوید اما تشخیص این که کدام پزشک مناسب شما است کار آسانی نیست.

پیشنهاد ما به شما دکتر اعتمادی متخصص طب سوزنی اصفهان است که با توجه به تحصیلاتی که در کشور چین کسب کرده است بهترین روش‌های درمانی با بیشترین تاثیر را به شما پیشنهاد می‌کند.

جهت دریافت و مشاوره حضوری با شماره های مطب تماس بگیرید.

سوالات متداول برای افزایش قد با طب سوزنی

چه زمانی طب سوزنی بیشترین تاثیر را دارد؟

برای افزایش قد از طریق طب سوزنی سال‌های اولیه بلوغ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آیا با وجود بسته شدن صفحه رشد طب سوزنی برای افزایش قد تاثیر گذار است؟

خیر! زمانی که صفحه رشد نوجوانان شما بسته شود تاثیر طب سوزنی به حداقل‌ترین حالت ممکن می‌رسد.

فرآیند رشد قد با طب سوزنی به چه شکل است؟

از طریق تحریک هورمون‌های رشد، کند کردن مواردی که رشد را به عق می‌اندازد و تغییر ایجاد کردن در هورمون‌های مربوط به اشتها و متابولیسم.

آیا رشد قد تا 30 سالگی ادامه دارد؟

خیر! با بسته شدن صفحه رشد، افزایش قد صورت نمی‌گیرد.

اگر قادر به دریافت نوبت نبودید ، مشخصات و شماره تماس خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت